Kaj je zdrav zajtrk?

17. november 2017 | formula 1 , herbalife , zajtrk | Promocijska objava
foto1_zdrav-zajtrk

Zajtrk je prvi obrok dneva, namenjen prekinitvi postnega obdobja čez noč in navadno se zaužije v dveh do treh urah po tem, ko se zbudimo; navadno vsebuje hrano ali pijačo iz vsaj ene skupine živil. Priporočeno število kalorij zdravega zajtrka je med 15 do 25 % celotnega dnevnega kalorijskega vnosa. Ta razpon se razlikuje glede na posameznikov starost, spol, dnevne energijske potrebe in način življenja. Zajtrkovanje se zdi manj pogosta navada, ko otroci odrastejo v najstnike, pri čemer nekateri znova začnejo zajtrkovati kot odrasli, vendar del prebivalstva še vedno ne zajtrkuje vsak dan.

Čeprav je mogoče prilagajati, katere skupine živil se lahko uživajo, se za ključni vir nadomeščanja hranilnih snovi, zlasti glikogenskih zalog, po postenju med spanjem štejejo živila, bogata z beljakovinami, hranilnimi snovmi in ogljikovimi hidrati (kosmiči, žita, sadje in/ali zelenjava). 

V zvezi z živili, bogatimi z beljakovinami,  ljudje navadno posegajo po živilih, kot so jajca, pusto meso in nadomestki mesa (beljakovine iz zelenjave), stročnice, oreščki in mlečki izdelki, s posebnim poudarkom na nadzoru nad količinami natrija in nasičenih maščobnih kislin. Ta živila vsebujejo številne hranilne snovi , kot so vitamini A, D in skupine B,  minerali, kot so kalcij, kalij, cink in železo, ter holin in linolna kislina.

Oreščki vsebujejo mononenasičene maščobne kisline, polinenasičene maščobne kisline, prehranske vlaknine, vitamina E in K, folat, magnezij, baker, selen in kalij. Če se za zajtrk ne uživajo živila katere koli izmed teh skupin živil, bo težko slediti priporočilom glede dnevnega vnosa teh hranilnih snovi in živil.  Cilj bi moral biti, da se s tem prvim obrokom dneva doseže 10 do 20 % dnevne referenčne vrednosti za vitamine, minerale in vlaknine.

V preteklosti se je izpuščanje obrokov, zlasti zajtrka, povezovalo s slabšo kakovostjo prehranjevanja, povečanim čezmernim kopičenjem maščevja v trebušni votlini in dejavniki tveganja za kardio-metabolna obolenja. Vsakodnevni zajtrk telesu zagotavlja raznovrstne koristi tako za fizično kot psihično zdravje.

Iz dokazov je razvidno, da imajo tisti, ki redno zajtrkujejo, manj tveganj za zdravje in pri njih so manjši dejavniki tveganja za zdravje, ob tem se na splošno bolj zdravo prehranjujejo. Z drugimi besedami, tisti, ki redno zajtrkujejo, imajo bolj zdrave prehranjevalne navade čez ves dan, kar se bo pokazalo kot pozitivni učinek na njihovo zdravje na splošno, imajo boljši nadzor nad telesno težo, prava izbira živil jim omogoča preprečevanje bolezni ipd.

Herbalife

Herbalife je prepričan, da je zajtrk pomemben obrok in da ga ne bi smeli izpuščati, ob tem pa ga je treba skrbno načrtovati, tako kot vsak drug obrok čez dan. V podporo te zdrave navade ponujamo raznovrstne izdelke, ki so odlični za prvi jutranji obrok. Da bi svoj dan začeli z ustrezno količino beljakovin, izberite napitek Formula 1.

Svoj napitek F1 lahko vedno nadgradite z dodatnimi vlakninami, če mu dodate napitek Oves, jabolko in vlaknine ali celo Beta heart, ki sta odlična vira vlaknin in vsebujeta ovsene betaglukane (napitek Oves, jabolko in vlaknine in Beta heart ne vsebujeta dodanega sladkorja niti umetnih sladil).

Herbalife

Za ustrezno količino popite vode lahko izberete alojev napitek, da boste čez dan spili več tekočin. Če želite še kofeinsko poživilo, izberite naše raznovrstne čaje, ki vsebujejo izvlečke čaja orange pekoe in zelenega čaja ter cveta gozdnega slezenovca in hibiskusa.

Preberite več na http://izdelki.herbalife.si/healthy-breakfast

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

Zakaj bi se morali odpraviti na sprehod v soju polne lune

Danes si privoščite nočni sprehod v soju polne lune. 
Več...

3 stvari, ki jih morate narediti, preden vstopite v razmerje

Za nekaj stvari morate poskrbeti, že preden najdete idealnega partnerja.
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri