kofetek

Kofetkarice, nekaj za vas. Uživanje kofeina pred vadbo ali tekom namreč zmanjšuje mišične bolečine. Kofein zavira biokemične reakcije med mišičnim krčenjem ter s tem zmanjšuje občutke bolečine.

Zato eno uro pred aktivnostjo zaužijte skodelico kave ali kozarec pijače, ki vsebuje kofein in je brez sladkorja.

Sorodni članki

5 znanstveno dokazanih načinov, na katere kava lahko izboljša vašo vadbo

Imate radi kavo? Kar privoščite si skodelico. Imamo dobro novico ...

Kaj pomeni, če imate po teku neprijeten občutek v trebuhu?

Če se večkrat soočite z bolečinami ali neprijetnim občutkom v trebuhu ravno po treningu teka, bi morali vedeti naslednje.
None

Kako nastane 'muskelfiber'

Vsakemu športniku se kdaj zgodi, da je pretiraval v intenzivnosti ali količini treninga. Tipična posledica je pojav nastanka zakasnele mišične bolečine 'DOMS-a' (Delayed Onset…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri