To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Malica za v službo

4. 6. 2008

Biti aktivne in imeti dovolj časa zase, je v sodobni družbi, ko smo vedno bolj vpete v vsakdanjo tekmo s časom in usklajevanjem službenih obveznosti z družino, skoraj utopija. Zavedati se moramo, da ima okolje, v katerem živimo, pomemben vpliv na naše zdravje in počutje. Pravilna uravnotežena prehrana v kombinaciji z redno telesno dejavnostjo izboljšuje kakovost življenja. Zlasti odločitve, povezane z načinom prehranjevanja in izbiro boljših živil, nagibajo tehtnico v pozitivno smer.

Biti aktivna, pomeni biti vsakodnevno vsaj pol ure neprekinjeno telesno aktivna, imeti redne obroke z veliko sveže zelenjave in sadja, ravno pravšnjo količino beljakovin, dovolj sestavljenih ogljikovih hidratov in manj predvsem nasičenih in transmaščob. Malica na delovnem mestu ne sme biti problem, zato vam predlagamo poletno solato, ki jo lahko pripravite že dan prej in shranite v hladilniku!

Poletna solata

Sestavine: 100 g rdeče mesnate paprike, 100 g paradižnika, 50 g zelene solate, 50 g Slim Fit hrenovke Mediteran, 80 g kock opečenega polnozrnatega kruha, 5 g pinjol, 5 g olja makadamije, svežo baziliko, malo soli in balzamičnega kisa

Priprava:

Iz zgornjih sestavin pripravimo okusno in uravnoteženo malico v obliki poletne solate. Svežo papriko in paradižnik narežemo na majhne kocke, solato otrebimo, dodamo na kocke narezan opečen kos polnozrnatega kruha ali opečenca, hladno narezano Slim Fit hrenovko Mediteran in grobo sesekljane pinjole.

Mediteranski okus poudarimo s svežo baziliko, kakovostnim oljem makadamije in nekaj kapljicami balzamičnega kisa ali limone. Pri uporabi soli bodite previdni in zmerni. Slovenci radi solimo preveč!

Andreja Širca Čampa, univ. dipl. inž. - klinična dietetičarka

Značke: prehrana

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri