Naslednji prigrizki ne bodo škodovali vaši vadbi, zato si jih privoščite brez slabe vesti. Priprava vam vzame le nekaj trenutkov, nekatere pa lahko vzamete tudi s seboj. Nimate razloga, da bi malico še kdaj kupili v bližnji pekarni.

Slika 1/5

Humus

Humus je odlična kombinacija beljakovin in zdravih maščob. Čičerika na primer vsebuje veliko vlaknin, železa in vitamine B. Dodajte mu svežo zelenjavo in ga namažite na polnozrnat kruh.

profimedia

Preberite tudi: 

Sorodni članki

Priprave na jutranjo vadbo

Kaj lahko naredite, ko veste, da boste popoldne in zvečer na tesnem s časom? Telovadite zjutraj. A kaj, ko je zjutraj takooooo težko zapustiti udobno posteljo. Z nekaj nasveti…

Zakaj bi morali po treningu piti čokoladno mleko?

Čokoladno mleko marsikoga spominja na lepo otroštvo, a tudi v odrasli dobi ne bi smeli pozabiti nanj …

Zakaj ne morem shujšati?

Čeprav že nekaj časa skušate izgubljati odvečne kilograme na vse možne načine, se številka na tehtnici trmasto ne premakne nikamor. Ali kaj počnete narobe?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri