cokoladno_mleko

Čokoladno mleko marsikoga spominja na lepo otroštvo, a tudi v odrasli dobi ne bi smeli pozabiti nanj …

… še posebej, če se ukvarjate s športom.Pa naj bo to smučanje, drsanje, kolesarjenje, tek ali dvigovanje uteži.

Čokoladno mleko namreč vsebuje idealno razmerje ogljikovih hidratov in beljakovin, ki je zelo učinkovito pri pospeševanju obnavljanja mišic po vzdržljivostnem treningu.

In ker je za doseganje zastavljenih ciljev zelo pomembno, da se ne omejujemo preveč in jemo tisto, kar nam je všeč, je čokoladno mleko še posebej dobra izbira za regeneracijo po treningu, pa še odličnega okusa je.

Pri "polnjenju zalog" po treningu so pomembne tri stvari:
  1. želite se rehidrirati;
  2. želite napolniti zaloge glikogena, ki ga je telo ravnokar porabilo in
  3. po teku želite čim boljšo obnovo mišičnih vlaken.

Pri vsem tem vam lahko pomaga čisto preprosto čokoladno mleko. Je tekočina, torej vas rehidrira. OH v čokoladi pomagajo napolniti zaloge glikogena. Beljakovine pa pomagajo pri obnovi in okrevanju mišic po teku (telovadbi).

Poleg tega skodelica tega napitka vsebuje nekatere pomembne vitamine B-kompleksa – hranila, ki jih potrebujemo, da hrano pretvorimo v energijo, prav tako pa tudi kalcij, fosfor in vitamin D, ki so potrebni za zdrave kosti.  

Ne marate čokoladnega mleka?

Nič hudega, tudi mnogo energijskih tablic vsebuje to idealno razmerje (tj. 4:1), a bodite pozorni, da poskrbite tudi za rehidracijo.

Čokoladno mleko ali tablica – oboje je zelo priročno in ju lahko vzamete s seboj tudi na bele strmine, kjer se lahko po napornem smučanju okrepčate s svojim najljubšim, a hkrati zelo koristnim, prigrizkom.

Vendar pozor! Po tem, ko spijete čokoladno mleko, seveda ne pozabite na konkreten in hranljiv obrok, ki bo zajemal dobro mero beljakovin, ogljikovih hidratov, vlaknin in zdravih maščob.

Preberite še:

Priporočamo tudi: ZOI 2018: To je razlog, zakaj se PyeongChang piše z velikim C! (+druge zanimivosti letošnjih iger)

Sorodni članki
None

Tablice za vsak žep

Optimalno prehranjevanje je raznovrstno, redno, hranilno in energijsko uravnoteženo glede na starost, spol in zdravstveno stanje. Žal pa je v današnjem času to skorajda nemogoče.

Video: Prehrana pred, med in po treningu

Pred treningom moramo telesu zagotoviti dovolj energije, navadno v obliki ogljikovih hidratov, ki so prvenstveno gorivo, v vsakem obroku pa naj bi bilo tudi nekaj beljakovin. Slednje…

Prehrana pred treningom in po njem

Prehrana je del športa in najpomembnejši del regeneracije, ki sledi po naporih. Zato so za dobro počutje nujni časovno in hranilno optimalni obroki.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri