konopljina-semena

Konopljina semena so dober vir antioksidantov, vlaknin, rastlinskih beljakovin, esencialnih nenasičenih maščobnih kislin, vitaminov in mineralov, zato so odličen dodatek k dnevni prehrani.

Konopljina semena so eden od največjih rastlinskih virov esencialnih maščobnih kislin omega 3, 6 in 9. Esencialne maščobne kisline imajo pomembno vlogo pri ohranjanju zdravja srca in ožilja, možganov, vnetjih in celjenju ran.

Zdravilni učinki:
  • Izboljšujejo prebavo: zaradi velike vsebnosti vlaknin in proteinov.
  • Uravnavanje in zmanjševanje telesne teže: zaradi občutka sitosti ne čutimo potrebe po prigrizkih.
  • Zvišujejo raven energije: zaradi velike količine zdravih hranil, proteinov, aminokislin in vitaminov, ki jih vnašate v telo z uživanjem konopljinih semen, se boste počutili polni energije.
  • Uravnava raven holesterola v krvi: izgubili boste nekaj kilogramov in imeli več energije, kot dodatek ob vsem tem pa boste še bolj zdravi.
  • Uravnava raven sladkorja v krvi: zaradi vnosa visokokakovostnih beljakovin v svojo dieto znižujete krvni sladkor.

Kako uživati konopljina semena?

Najbolje je kupiti olupljena semena, imenovana tudi konopljini srčki, saj so brez olupka in jih lažje dodajamo (prežvečimo) k prehrani.

Konopljina semena lahko vključite v svojo prehrano na zelo enostavne načine, na primer:

  • nekaj žlic semen dodate v svoj smuti,
  • uporabite jih kot posip na solati,
  • dodate jih v testo pri peki ali pa
  • postanejo del vaših polnozrnatih prigrizkov.

Konopljino mlekoKonopljino mleko

Za približno 1 liter:

  • 700 ml vode
  • 1,5 skodelice oluščenih konopljinih semen
  • 2 jušni žlici agavinega sirupa
  • 1/4 čajne žličke himalajske soli
  • 1 čajna žlička vanilje v prahu (po želji)

Priprava:

Vse sestavine zmešamo v blenderju, da dobimo homogen napitek. Po želji ga precedimo skozi cedilo ali vrečko za precejanje, ni pa nujno. Konopljino mleko lahko uporabljamo kot osnovo za smutije, za kuhanje različnih mlečnih kaš in pudingov, v pecivih in sladicah, z njim lahko prelijemo kosmiče ali pa si ga privoščimo kar tako. Vir www.planetbio.si

Poskusite tudi: Konopljin zajtrk

Članek je bil objavljen v reviji Lisa

Že imate novo številko revije Lisa? V njej tokrat najdete tudi prilogo Aktivni.si!

Že v prodaji!

Lisa Aktivni

Sorodni članki

Recept: Napitek za regeneracijo

Kako izboljšati regeneracijo po naporu? Telesu po vadbi privoščite kakovostne beljakovine in vlaknine, pa tudi nekaj ogljikovih hidratov.

Konopljin zajtrk - za energijo

Konopljina semena so polna vitaminov in odličen vir beljakovin – vsebujejo vse esencialne aminokisline, ki jih človeško telo ne zmore samo proizvajati, a jih nujno potrebuje…

Konopljina semena – polna vitaminov in omega 3

Konoplja je bila že od nekdaj prisotna v zdravilstvu in na jedilniku vseh družbenih slojev. Ne brez razloga. Konopljina semena so namreč bogat vir vitaminov, maščobnih kislin…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri