Za vas smo našli nekaj zelo okusnih, zdravih in s kalorijami skopih prigrizkov.

Slika 1/5

Skuta s sadjem – hitra proteinska bomba. Še posebej odlična je za čas po treningu, ko čakamo na kosilo ali večerjo.

Če vam skuta ni najljubša: Pripravite jogurt s sadjem – podobna kombinacija kot skuta in sadje.

Tako poskrbimo še za naše kosti in dozo vitamina D.

Profimedia

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

7 zdravih prigrizkov za na pot

Predstavljamo sedem super prigrizkov, ki si jih lahko privoščite kjerkoli, ne glede na to, kako natrpan urnik je pred vami.

Zdravi prigrizki z Alenko Košir

Trenutki med glavnimi obroki so ponavadi tisti, ko najpogosteje posežemo po nezdravih prigrizkih. Privoščite sebi in otrokom nekaj zares dobrega.

Zdravi prigrizki za na kavč in pred TV

Ja, poletja je konec. Večeri so še prijetni, a vseeno smo več doma, saj nas zjutraj čakata služba in šola ali pa kakšne druge obveznosti. In seveda ni lepšega, kot se zvečer sproščeno…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri