buca-aaron-burden-unsplash

Noč čarovnic je mimo, buče pa so še vedno na voljo. Vključite jih v svoj jedilnik in se veselite njenih shujševalnih učinkov ter vsesplošnega izboljšanja zdravja.

Buče so bogate z vitamini in minerali, nizkokalorične in primerne za pripravo zelo raznolikih jedi.

Sorodnice kumar in melon so en izmed najboljših virov beta-karotena. Ta antioksidant, ki ga telo pretvori v vitamin A, daje barvo oranžnemu sadju in zelenjavi in pomaga preprečevati degeneracijske poškodbe oči. Hrana, bogata z beta-karotenom, ki pomaga pri čiščenju jeter, sodeč po številnih študijah zmanjšuje tudi možnost za razvoj raka in zavira staranje.

Buče imajo ogromno zdravilnih lastnosti

Buče - naše zaveznice pri izgubi kilogramov

Uživanje buče znanstveno dokazano preprečuje tveganje za debelost in pomaga pri preprečevanju sladkorne bolezni.

Visoka vsebnost vlaknin vam pomaga pri nadzorovanju telesne teže, saj vas buča nasiti za dolgo časa in če uporabite bučo za pripravo receptov brez sladkorja, pomaga pri izgubi odvečnih kilogramov. Buča ugodno vpliva tudi na lase in kožo. Je vir kalija, ki v kombinaciji z vitaminom C podpira zdravje srca in ima pozitivne učinke na krvni pritisk. Študije so pokazale, da uživanje zadostnih količin kalija vpliva na zmanjšanje visokega krvnega pritiska, tako kot če bi jedli manj natrija (soli). Če zaužijemo veliko kalija, torej zmanjšujemo tveganje za infarkt.

Bučna semena so odličen vir vitamina C in beta-karotena, ki skrbita za dober imunski sistem.

Naj buce postanejo kraljice jesenskega jedilnika

Kako hraniti in uporabiti bučo?

Vir: Medical news today, Food revolution

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

13 razlogov, zakaj bi avokado morali jesti prav vsak dan

Poleg edinstvenega okusa je avokado preprosto neverjetno zdrav sadež, bogat vir številnih vitaminov, mineralov in hranil. Študije kažejo, da redno uživanje...

11 živil, ki vam bodo pomagala znižati holesterol

Zakaj bi takoj posegli po zdravilih, če lahko veliko za svoje zdravje naredite tudi s hrano? In če že imate predpisana zdravila, naredite še nekaj več za svoje zdravje in...

Rak in prehrana 2. del

Razkrivamo potencialne in dokazane koristi močnih prehranskih pomagal, tako v funkciji neposrednega zdravljenja kot pomoči pri drugi terapiji.
Najbolj brane vsebine

6 zdravilnih lastnosti kakija

Kaki je prava mala zakladnica hranilnih in zdravih sestavin. Poglejmo si, na kaj vse blagodejno vpliva. 
Več...

25 neverjetnih učinkov tibetanskih vaj na telo in duha

Ljudje iz različnih starostnih skupin, ki so vsaj en mesec izvajali tibetanske vaje, pričajo o presunljivih rezultatih. Poskusite z vajami tudi vi in doživite izboljšanje na nivoju telesne gibčnosti, zdravja, notranjega miru in življenjske energije.
Več...

Jesenski okusi: Polnjena in pečena jabolka

Ko boste preizkusili naslednji recept, boste oboževali jabolka. Sladica je primerna tudi za jesenske zabave ali le kot sladek prigrizek na deževen dan.
Več...

Če opazite naslednje znake, je z vašim črevesjem (verjetno) nekaj narobe

Z nezdravim črevesjem povezujemo nekatere znake, ki ste jih verjetno pripisali čemu drugemu. Preverite, ali jih imate.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri