10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

Naravni napitki, ki vam pomagajo zaspati

Naravni napitki, ki vam pomagajo zaspati (foto: Profimedia) Profimedia
6. 6. 2017

Nespečnost je pogost pojav, ki negativno vpliva na razpoloženje, zdravje in včasih uniči dan. Če ste eden izmed tistih, ki nikakor ne morejo zaspati ali ponoči štejete minute do jutra, preverite nasvete za kakovostnejši spanec.

Mandljevo mleko

Mandljevo mleko vsebuje veliko triptofana, torej aminokisline, ki je organizem ne proizvaja sam. Ta zelo pripomore k dobremu spancu, poleg tega mandljevo mleko vsebuje tudi magnezij in druga hranila, ki vam bodo pomagala zatisniti oči.

Napitek s chia semeni

Chia semena so bila razglašena za super hrano in spanje je eno izmed področij, na katerem se izkažejo odlično. Tako kot mandljevo mleko vsebujejo triptofan in tudi omega maščobne kisline za boljšo kakovost spanca.

Češnjev sok

Kisel češnjev sok pomaga zvišati raven melatonina, ki vas bo zazibal v trden spanec. Zmanjša čas, ki ga potrebujete, da zaspite, poveča število ur spanja in izboljša dnevno budnost.

Mleko z dodatkom

Mleko in muškatni orešček so starši uporabljali že včasih, ko so pripravek dajali otrokom pred spanjem in zato so imeli dober razlog. Poleg triptofana v mleku, ki pomirja živce, je muškatni orešček odlično naravno zdravilo proti nespečnosti.

Kamilica in sivka

Kamilični in sivkin čaj sta znana po svojih pomirjujočih učinkih, ki sprostijo tako občutke kot misli. Pomirjujoč učinek je posledica flavonoida apigenina, ki deluje protivnetno in blaži krče gladkih mišic. Aroma sivke pa zagotavlja občutek zaspanosti v kratkem času. Pripravite lahko takole: popke kamilice in sivke dajte v kozarec tople vode in počakajte, da voda iz njih posrka sokove in ostale snovi. Napitek prelijte skozi cedilo in ga zaužijte pred spanjem.

Kokosova voda

Na kokosovo vodo pogosto pomislimo kot na vrsto energijske pijače, vendar je pri težavah s spanjem vaš najboljši prijatelj. Visoka vsebnost magnezija in osvežitev vas bosta zazibala v sanje prej kot si mislite.

Preberite tudi: 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri