10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Ne nasedajte etiketi 'manj maščobe'

Ne nasedajte etiketi 'manj maščobe' (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
18. 10. 2014

Izdelki z majhno vsebnostjo maščobe imajo ponavadi isto ali celo večjo količino kalorij kot polnomastne različice - manj maščobe in več sladkorjev, na primer.

V veliki meri je to tudi marketinška poteza, vendar odziv na to, kar trg išče. Kljub temu ravnamo do njih kot do 'brezplačne' hrane.

Z raziskavami so ugotovili, da ljudje v poprečju pojedo 28 odstotkov več kalorij, ko jedjo 'manj mastno' ali 'nemastno', kot če jedo navadno hrano.

Na kaj morate biti pozorni?

V naši hrani, posebno v predelanih industrijskih izdelkih, je lahko veliko skritih maščob. Izbirajte nepredelana oziroma manj predelana živila in tista z manj maščobe, na primer mlečne izdelke iz posnetega ali delno posnetega mleka, puste kose mesa.

Preverite sestavine na izdelku in se držite načela zmernosti.

Prav pa je, da si privoščite tudi zdrave maščobe:

kakšno mastno ribo,

žlico oljčnega olja za zabelo solate,

pest oreškov ali semen.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri