10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Privoščite si 'srečno hrano'

22. 10. 2014

Dnevi se bodo krajšali in v naše možgane se zaradi pomanjkanja svetlobe in vitaminov hitro prikrade slabo razpoloženje.

A za svojo srečo nismo odgovorni le sami, zanjo poskrbijo tudi hormoni serotonin, noradrenalin in dopamin, vendar kot aktivatorje procesa potrebujejo nekatere vitamine skupine B in minerale:

  • vitamine B3, B6, B12 in folno kislino
  • ter minerale selen, magnezij, baker in cink.

Nastanek nevrotransmiterjev spodbujajo pekoča paprika, česen, čebula, kakav, čokolada, med, kava in ingver.

Vitamini skupine B so v sveži in nepredelani hrani (v sadju, zelenjavi) ter v puranjem mesu, tunini, jetrih in nekaterih drugih vrstah mesa. Dober vir teh vitaminov so tudi polnozrnati izdelki, leča, krompir, feferoni, fižol in kvas. Najdemo jih še v mlečnih izdelkih, jajcih, temno zeleni zelenjavi in orehih.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri