Spoznajte resnico o zdravih maščobah

3. december 2018 | Herbalife , omega kisline , ribe , zdravje | Promocijska objava
foto-1

Zgodba o maščobah z vidika prehrane je bila včasih zelo preprosta: nasičene maščobne kisline so bile slabe, večkrat nenasičene maščobne kisline pa so bile dobre. Toda zgodba je malce bolj zapletena. Poudarek je na pravem ravnovesju maščob.

Kaj so maščobe?

Ločimo dve vrsti večkrat nenasičenih maščobnih kislin: omega-3 in omega-6. Najprej nekaj malega terminologije. Izraza omega-3 in omega-6 se nanašata na kemijsko strukturo maščobne kisline, maščobnih kislin omega-3 in omega-6, ki jih uživamo, pa je več.

V vsaki skupini so nujno potrebne maščobne kisline – te moramo dobiti s hrano, saj jih naše telo ne more proizvesti.  Nujno potrebne maščobne kisline v majhnih količinah in v pravem ravnovesju imajo vlogo pri ohranjanju vida in delovanju možganov*. 

Ali jih zaužijemo dovolj?

Težava je, da je naša hrana prenasičena z maščobnimi kislinami omega-6, ne dobimo pa dovolj maščobnih kislin omega-31. Če tega ravnovesja ni, to lahko škodi zdravju. V telesu je preveč maščobnih kislin omega-6, te so v vsej hrani, npr. v ocvrtih živilih, pečenih živilih, čipsu, solatnih prelivih in slaščicah. Sočasno pa ne zaužijemo dovolj maščobnih kislin omega-3, zlasti iz rib, ob tem pa tudi iz zelenjave in oreščkov. Da boste zaužili dobre maščobe, uživajte več rib, če lahko, ali pa poskusite prehransko dopolnilo z ribjim oljem. Zelenjava in sadje naravno vsebujeta pravo ravnovesje maščobnih kislin, zato se le potrudite in jih vključite v vsak obrok.

Naša rešitev: HERBALIFELINE MAX

Prehransko dopolnilo z maščobnima kislinama omega-3 EPK in DHK. Za riblje olje smo prejeli uradno priznanje organizacije Friend of the Sea.

Več informacij: www.herbalife.si

* DHK ima vlogo pri ohranjanju vida. Koristni učinek se doseže z dnevnim vnosom 250 mg DHK. DHK ima vlogo pri delovanju možganov. Koristni učinek se doseže z dnevnim vnosom 250 mg DHK. 1 Zárate idr. Clin Trans Med (2017) 6: 25.

                    

Najbolj brane vsebine

12 stvari, ki jih samozavestni ljudje ne delajo

Prijemi, s katerimi poskrbite za več samozavesti in boljše počutje.
Več...

4 načini, kako slišati sebe (in to ni meditacija)

Vsi lahko prisluhnemo svoji intuiciji, le naučiti se moramo prepoznati, kateri glas je pravi. 
Več...

Kaj lahko vprašate partnerja namesto “Kako si?” - 20 vprašanj

Komunikacija je eden pomembnejših stebrov razmerja, zato poskrbite, da bo med vama tekla gladko.
Več...

6 zdravilnih lastnosti kakija

Kaki je prava mala zakladnica hranilnih in zdravih sestavin. Poglejmo si, na kaj vse blagodejno vpliva. 
Več...

Cimet - top začimba, ki nas zdravi

Nekoč izredno cenjena začimba danes postaja priljubljeni pripomoček v boju proti raznim tegobam, ki se tičejo zdravja in lepote. Preberite, na kakšne načine lahko uporabite cimet.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri