shutterstock_111599705

Kaj jesti za malico, da boste ostali oziroma postali zdravi, lepi, polni energije, ob tem pa bili še pošteno siti? Preverite. 

Ko vam doma ali med službo zmanjkuje energije, je najlažje poseči po čem hitrem, nezdravem, kar nam hitro dvigne energijo, a nam jo kmalu znova vzame. Poleg tega pa od takšne malice naše telo nima ničesar koristnega.

Če bi radi pojedli nekaj kvalitetnega, ko želodček zakruli in ostali dlje časa siti, vam svetujem, da si doma ali za v službo pripravite malinov energijski shake booster. Zdrave maščobe vas bodo nasitile za kar nekaj časa, tako da vam ne bo treba čez pol ure spet poslušati kruljenja v trebuhu in iskati kaj za v usta.

MALINOV ENERGIJSKI SHAKE (SMOOTHIE) BOOSTER 

Sestavine:

- pest malin

- 2 pesti špinače

- žlica lešnikovega/arašidovega/mandljevega masla (izberite sami in menjajte)

- Polovica avokada

- 1dcl mandljevega mleka

- polovica banane

malinov smoothie

Priprava:

V mešalnik damo vse sestavine, zmiksamo in popijemo sveže ali si pripravimo za zgodnjo malico v službi.

Avtorica recepta sem Nuša Gnezda, strokovnjakinja za vadbo za ženske in vadbo po porodu. Poiščete me lahko na Facebook profilu ali mi pišete na nusa.gnezda@gmail.com.

Ne spreglejte še Nušinih člankov Ali voda res pomaga pri hujšanju in Česa fitnes trenerji ne jemo.

Sorodni članki

Miselni trik, ki bo vadbo spremenil v rutino

Pogosto je težko imeti perfektne obroke in trenirati večkrat na teden. Fitnes trenerka Nuša Gnezda svetuje, kako vam lahko miselni triki pomagajo, da se spravite v akcijo.

Zakaj bi morali malico pripraviti vnaprej? (+ 3 slastne ideje za prigrizek)

Zagotovo si tudi vi vedno privoščite vsaj eno malico v dnevu ali več manjših prigrizkov. Kaj takrat jeste? So to skrbno načrtovane jedi ali nekaj, kar imate pri roki? Tudi malice…

Kaj morate vključiti v zajtrk, če želite potešiti lakoto za dlje časa?

Ni pomembno le, da si zjutraj vzamete čas za zajtrk. Če želite veliko energije in hranljiv obrok, morate paziti še na marsikaj drugega. Kaj sploh dati na krožnik, da bi si…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri