10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Zdravo prehranjevanje med prazniki

Zdravo prehranjevanje med prazniki (foto: Profimedia) Profimedia
29. 11. 2016

Bliža se december in z njim t. i. praznične skušnjave.

Na družabnih dogodkih, ki se jih udeležujemo ob izteku leta, običajno uživamo redilne prigrizke in druge visoko kalorične, izdatno zabeljene jedi. In čeprav se vsake toliko seveda lahko pregrešimo (jedem, ki si jih prepovemo, se najtežje odpovemo), ni dobro, če to postane stalna praksa skozi ves mesec, saj bomo svoje telo hitro prikrajšali za nujne sestavine, ki jih potrebuje, predvsem vitamine.

Da bi z dobrim zgledom otroke naučili zdravega prehranjevanja in se tudi sami izognili prenajedanju z nezdravo hrano, lahko storimo naslednje:

1. Od doma nikoli ne odidemo, ne da bi prej kaj zaužili.

Preden se odpravimo po nakupih sestavin za obrok, ki ga bomo pripravili, preden se odpravimo na tisto kosilo, večerjo, kamor smo povabljeni, ali preden odpotujemo na počitnice, z družino, spijmo lahek zelenjaven smoothie ali pojejmo kak kos sadja. Tako se bomo zmogli zadržati in ne bomo kar planili po prvi mastni hrani, ki jo bomo zagledali. 

2. S seboj imejmo kakovosten prigrizek.

To so lahko surovi (ali praženi) mandlji, lešniki, brazilski oreščki, sončnična ali bučna semena, datlji, suhe marelice ali fige, jabolčni krhlji in druga zdrava hrana, ki bo vas in otroke napolnila z energijo.

3. Ne pretiravajmo pri porcijah.

Tudi otrok bo, če ga s tem seznanite, ugotovil, da so naše oči pogosto bolj lačne od želodca. Če ga med kuhanjem vključujete v proces priprave hrane, ga navadite sledenja navodilom na ovitku in odmerjanja, tehtanja predvidenih količin.

4. Kadar je to le mogoče, napolnimo krožnike z zdravo hrano.

Z zeleno solato in drugo surovo zelenjavo, na primer korenjem, s trdo kuhanimi jajci, pustim mesom, humusom, polnozrnatimi krekerji, lešniki ali sezonskim sadjem. Tisto, po čemer posegamo sami, običajno tudi naši otroci jedo najraje. 

Vir: playfullearning.net

Preberite še: 12 nasvetov, kako se med prazniki ubraniti odvečnih kilogramov

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri