Slika 2/6

Fižol. Odličen vir vlaknin in rastlinskih beljakovin, poskrbi pa tudi za dobro porcijo kalcija, kalija in magnezija. Uporabite ga v juhah, pripravite kot prilogo ali preprosto vmešajte v solato.

Profimedia
Sorodni članki

Peteršilj – ne pozabite na to superživilo

Ste vedeli, da peteršilj vsebuje približno trikrat toliko vitamina C kot pomaranče?

Pri zdravem načinu prehranjevanja poslušajte svoje telo

Pomembno je, da se držite začrtanega jedilnika, ki spremlja naporne treninge, vendar morate hkrati prisluhniti potrebam svojega telesa. Preverite, kako to storite.

Chia semena: Kaj se v resnici zgodi z našim telesom, ko jih uživamo?

Da je chia kraljica med semeni potrjuje tudi dejstvo, da jo danes mnogi uporabljajo za pripravo jogurtov, smutijev, peciva, sladic, solat … Idej je neskončno, saj je…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri