zaupanje

Šele ko boste sami zaupali vase, si boste lahko zastavljali večje cilje in izstopili iz območja udobja.

Zagotovo lahko naštejete vsaj 3 osebe, ki vedno zaupajo v vas, tudi takrat ko sami niste prepričani, da vam bo uspelo. Če želite biti zadovoljni sami s seboj in posegati po večjih zmagah, morate poglobiti zaupanje vase. Začnite tako, da boste večkrat čas preživljali v svoji družbi. To nikakor ne pomeni, da nimate prijateljev, ki bi se z vami odpravili na sprehod, popili skodelico kave ali jedli večerjo. Pomembno je, da znate uživati tudi, ko ste sami in da to ni nekaj, čemur se izogibate. Takrat imate čas razmisliti o tem, kako se počutite, kakšne probleme imate, česa si želite … Prav tako, kot je pomembno druženje s prijatelji in družino, je pomembno tudi druženje s samim seboj.

Za boljši odnos do sebe in večje zaupanje, ustvarite seznam stvari, ki so vam na vas všeč. Začnite s fizičnim videzom in jih zapišite vsaj 5. Če bo pretežko, veste, da morate na sebi še veliko delati. Nadaljujte z dejanji, vedenjem in osebnostjo. Najdete kaj dobrega v sebi? Preden bi vas lahko imeli radi drugi, se morate imeti radi sami in si pokazati, kako čudovita oseba ste. Seznam vedno hranite v bližini, da ga boste lahko preverili, ko boste imeli slab dan ali boste potrebovali majhno spodbudo na poti do cilja.

V natrpanem urniku si redno vzemite čas za izražanje in analiziranje  svojih čustev, česar ne morete storiti v vsaki situaciji. Jeza, ki vas prevzame na sestanku, slaba volja in druga negativna čustva se kopičijo v vas, zato si večkrat vzemite nekaj trenutkov za izražanje čustev. To lahko storite s športom ali priljubljenim hobijem, morda pa boste potrebovali le malce tišine za razmislek. Ne nosite s seboj te nepotrebne in težke prtljage. Šele ko storite vse to, si zastavite cilje, vendar naj bodo te realni. Če si ne zaupate dovolj, je to morda tudi zato, ker od sebe pričakujete preveč. Če ste šele pričeli s tekom, se ne prijavite na maraton, ampak na krajšo razdaljo. Ko boste zmogli 10 km, se trudite za več. Tudi pri hujšanju ne pričakujte, da boste v enem tednu izgubili kar nekaj kilogramov, v enem mesecu pa boste že dosegli popolno postavo. Saj veste, kaj želimo povedati.

Nazadnje ne pozabite na nagrado. Kdaj ste si pravzaprav privoščili kaj lepega le zato, da bi se nagradili za opravljeno delo? Če se ne spomnite, je od tega minilo že preveč časa. Začnite ceniti svoj trud in si privoščite kopel, slasten smuti ali izlet, ker ste napredovali v službi, opravili naporen trening, preživeli stresen teden ...

Preverite tudi: 

Hvaležnost vas lahko naredi srečnejše, bolj fit in bogatejše (poglejte, kako!) 

Sorodni članki

Se nahajate v toksičnem prijateljstvu?

Ko se vam zdi, da prijatelj ni več oseba, na katero se lahko zanesete in ji zaupate …

To lahko naredite že danes, če želite spremeniti življenje na bolje

Velike življenjske spremembe se ne zgodijo same od sebe. Zanje se moramo močno truditi. Če ne veste, kako bi začeli, je tu nekaj izhodišč.

Kaj počnejo srečni pari in čemu se izogibajo?

To je nekaj skrivnosti srečnih parov, ki lahko pomagajo tudi vašemu razmerju.
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Vadba za celo telo: Kombinacija počepa in planka

Naj bo tokratni trening drugačen - izvajajte le dve vaji in z njima razgibajte celo telo. Menite, da je izziv prelahek?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri