Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak

Ko imamo občutek, da smo povsem sami

Ko imamo občutek, da smo povsem sami (foto: unsplash) unsplash
3. 4. 2019

Vsakdo se kdaj počuti osamljenega. Tukaj je nekaj nasvetov za te neprijetne trenutke. 

Občutek osamljenosti je lahko zelo boleč in težek. Takrat potrebujemo nekaj, da nas dvigne, nam povrne samozavest in občutek hvaležnosti, da živimo. Pomembno pa je tudi, da ne dovolimo našim možganom, da premišljujejo o negativnih mislih in jih potencirajo.

Ko občutite osamljenost, si jo priznajte, vendar ne delajte panike.

Raje poskusite naslednje: 

1. Ne krivite se

Krivda bo situacijo zgolj poslabšala. Ne krivite se, da niste dovolj dobri ali da ste nekaj naredili narobe. Pridejo dnevi, ko se tako počutimo. Ste samo človek. Vse je v redu in tudi to bo minilo. 

2. Najdite tolažbo v "nečloveškem" prijatelju

V takšnih trenutkih vam lahko zelo pomaga družba živali. No, pa tudi dobra hrana, najljubši film ali serija, knjiga ali samo sedenje zunaj in opazovanje okolice. 

Preverite: 10 filmov, ki vas bodo motivirali, da boste naredili korak naprej (brez dvoma) 

3. Povežite se s prijateljem

Pomislite na nekoga, ki je najbolj spodbuden in vas vedno nasmeje. Pokličite to osebo ali ji pošljite sporočilo. Naj vas ne bo sram priznati, da imate slab dan in da potrebujete prijateljevo podporo. Morda se dogovorita za izlet. 

4. Naredite nekaj kreativnega 

Lahko je povsem preprosto. Morda pobarvate pobarvanko, sestavite sestavljanko ali nekaj naslikate. Ustvarite nekaj, karkoli. 

5. Glejte fotografije

Preglejte svoje stare fotografije z družino in prijatelji. Spomnite se na vse čudovite dni in dogodivščine. Imate kar nekaj čudovitih ljudi v življenju, kajne? 

6. Pomagajte

Pomoč drugim lahko povsem odžene občutek osamljenosti. Lahko je to pomoč starejšemu sosedu, babici ali pa nahranite ulične mačke.  

7. Pojdite na kratek tek

Saj veste, da je dokazano, da nas tek osreči? Sicer pa že pol ure hoje lahko dvige naše razpoloženje. Tudi obisk joge vam lahko zelo pomaga. 

8. Izjočite se

Dajte čustva iz sebe, ne zadržujte jih v sebi, izjočite se. Po tem bo zagotovo prišlo olajšanje. 

9. Pojte in plešite

Petje odganja občutek osamljenosti, lahko mu dodate tudi ples. Poskusite, deluje.

10. Osamljenost je stara prijateljca, ki je prišla na kratek obisk 

Ne zanikajte si, da se počutite osamljeno; to naredi stvari še slabše. Spoprijateljite se s temi občutki. Povejte ji:"Pozdravljena osamljenost, vidim, da si prišla po dolgem času na obisk. Malce poklepetajva, potem pa je čas, da odideš." Če boleče občutke sprejmemo z ljubeznijo, jih bo to omililo ali povsem odgnalo. 

11. Jutri je nov dan

Opomnite se, da življenje pač ni vedno zabavno. Občutek osamljenost je eden izmed neprijetnih občutkov, a ni večen. Že jutri bo bolje. Čez nekaj dni pa morda ne bo niti sledu več o tem občutku. 

psychologytoday.com

Preverite še:

Značke: osamljenost

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri