10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Vprašanje:

Motivacija

Lep pozdrav! Glede gibanja imam le en problem: pomanjkanje motivacije! Ko se enkrat pripravim do telesne aktivnosti zelo uživam in ni mi jasno, kako se mi prej ni ljubilo. Pa tudi zelo rada si delam plane, načrte za vikende in v vsak dan v urnik vključim tudi telovadbo (tek, fitnes, joga, kolo - karkoli), a do dejanske izvedbe le redkokdaj pride. Ne vem kako naj pridobim motivacijo. Rada bi se dobro počutila, bila fit in zdrava (saj načeloma mi nič ne manjka, pa vseeno), a se ne morem ali ne znam pripraviti do dejanskega 'športanja'. Kaj naj naredim? Ali je moja želja premala? ! Hvala za odgovor.

Odgovor:

Motivacija je verjetno največji problem modernega človeka, saj nam možgani ponujajo nešteto alternativ, kaj vse bi lahko počeli namesto tega, da bi se gibali. Ne bom filozofiral, ponovil bom nasvet, ki nam ga je dal David Swenson, eden vidnejših učiteljev joge Zahoda zadnjih 20 let.

Pravilo " ENEGA VDIHA".

Obljubi si, da boš od danes naprej vsak dan sredi sobe, kjerkoli že, razgrnila svojo vadbeno podlago. Če imaš prostor, je lahko tvoja podlaga razgrnjena kar ves čas!

Pravilo enega diha pravi: 'Vsak dan bom stopil na začetek blazine, zaprl oči in naredil res dolg počasen vdih in izdih.'

Preprosto?

Ko to storiš, lahko vadbeno podlago tudi zapustiš.

Zanimivo je to, da boš slej kot prej ugotovila, da imaš morda voljo in čas za še en vdih. In še enega. In morda boš pri naslednjem vdihu dvignila še roke nad glavo. In morda te bo naslednji izdih odpeljal v predklon. In morda boš, še preden se boš dobro zavedala, s svojimi vdihi in izdihi že v sedmi ponovitvi pozdrava soncu...

Preprostost pravila enega vdiha je v tem, da če se ti kdaj ne da vadit, brez problema stopiš na vadbeno podlago,  zapreš oči, narediš počasen vdih in izdih in podlago zapustiš. Tvoj um tako ne bo vstopil v območje samoobtoževanja in lažje boš zadržala motivacijo.

Jogo vadim skoraj 20 let. In ne glede na to, kaj me je že naučila, ne glede na to, kakšno transformacijo je moj um že doživel, še vedno se mi kdaj zgodi, da enostavno ni volje za načrtovano obliko prakse, pa naj bo to delo s telesom, pranajama ali meditacija. In verjemi, pravilo ENEGA VDIHA sem že preiskusil. Deluje.

Lep pozdrav, Robert

Odgovarja: Robert Hönn

Sprašuje: Anja

Tema: Motivacija

Odgovor objavljen: 24. februar 2014.


Nazaj na vsa vprašanja

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri