10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Vprašanje:

Vaje za zadnje stegenske mišice

Zdravo! Zanima me, ali obstajajo kakšne posebne vaje z lastno težo, s katerimi bi krepila zadnje stegenske mišice? Se mi zdi, da je pri večini žensk ta predel najbolj kritičen, še posebej kar se tiče pomarančne kože. Hvala za odgovor in lep pozdrav!

Odgovor:

Draga bralka!

To so vse vaje, pri katerih se zadnji del stegna krči in razteza.

Za začetek se lahko uležeš na hrbet, nogi pa položiš na žogo za sedenje. Pri tem imej v kolkih in kolenih kot 90 stopinj. Popek potegni noter oz. aktiviraj mišice jedra. Sledi potisk bokov proti stropu in spuščanje nazaj na tla. Ko vajo osvojiš, lahko na vrhu dodaš primik žoge k sebi, kar bo vajo še otežilo.

Če si pri vadbi že bolj napredna lahko odlično stimuliraš željeni del nog z vajo 'mrtvi dvig z iztegnjenimi nogami'. Pri vadbi v Fitnessu pa seveda ne pozabi na napravo za upogib kolen, po možnosti tisto, kjer ležiš s trebuhom navzdol.

S povečanjem mišične mase, bo koža seveda bolj napeta, za zmanjšanje videza pomarančne kože pa bo seveda ključna predvsem primerna prehrana. :D

Barbara

Odgovarja: Barbara Novak

Sprašuje: Petra

Tema: Vadba in fitnes

Odgovor objavljen: 12. junij 2014.


Nazaj na vsa vprašanja

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri