10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Vprašanje:

Kako do čvrste, okrogle zadnjice

Pozdravljeni! Imam problem, zaradi katerega sem zelo nesrečna. Želim si imeti lepo, čvrsto, okroglo zadnjico. Imam 164 cm, 50 kg. Drugače sm kar suha. Moj problem je, da se mi vse takoj pozna na trebuhu, tako da morm kar paziti pri prehrani. 2-krat tedensko hodim na aerobiko in 1-krat v fitness. Imam pa zelo majhno ritko in to me zelo moti. :)) Ali je možno z vajami priti do večje zadnjice (mišice ne špeh? :)) Lp, Vanesa

Odgovor:

Draga Vanesa,

ritko vedno lahko 'izboljšaš', a zavedati se moraš, da je za preoblikovanje telesa vedno potreben daljši čas (vsaj nekaj mesecev) ter vztrajnost. Prav tako si omejena s svojimi genetskimi predispozicijami.

Kljub temu, da ne boš morda nikoli dosegla enakih oblin, kot določene filmske zvezde, ki po svojih oblinah še posebej izstopajo, boš vsekakor lahko izboljšala trenutno stanje.

Tako je zelo pomembno, da se primerjaš le sama s seboj in stremiš k napredku iz meseca v mesec. Vedeti moraš, da je za telo tvoja zadnjica le ena od mišic, ki mu služi za premikanje naokoli. Velika oz. močna je samo toliko, kolikor je potrebno, da telo brez težav opravi svoje delo oz. dnevne naloge. Če boš telesu naložila dodatno vadbo za nek posamezen del, bo zagotovo sledila sprememba.

V tvojem primeru ti svetujem, da več energije vložiš v anaerobne (fitness) vaje pri katerih so vključene zadnjične mišice in manj v aerobne (aerobika). Predvsem globoki počepi, mrtvi dvig, izpadni koraki ... so vaje, ki bodo dale največ efekta. Seveda je zelo pomembno, da jih izvedeš pravilno.

Prav tako pa naj se tvoj trening progresivno stopnjuje, samo intenziteto vadbe pa povečuj z dodajanjem dodatne teže in ne s številom ponovitev, ki naj se praviloma ne dvigne nad 15 ponovitev med posameznimi serijami.

Sicer pa se skoraj vsem ženskam nabira maščoba najprej tam, kjer si najmanj želimo. S primerno prehrano, treningom in vztrajnostjo pa lahko seveda slej ko prej spraviš v red še tako 'problematične' dele :D

Barbara

Odgovarja: Barbara Novak

Sprašuje: vanesa

Tema: Strokovnjaki

Odgovor objavljen: 13. maj 2014.


Nazaj na vsa vprašanja

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri