pisanje-dnevnika

PRVI IZZIV: zapisujte si.

Začnite pisati dnevnik

Ni treba napolniti 10 strani, pisanju vsak dan namenite le nekaj minut.

Vsak dan si vzemite pet minut in v mali zvezek (ki si ga lahko kupite prav za ta namen!) napišite svoje cilje in ideje ali pa si napišite, za kaj ste hvaležni ali pa vodite prehranski dnevnik in dnevnik vadbe ali pa dopolnjujte 'to-do' in 'not-to-do' seznam. Možnosti je ogromno. Napišite veliko ali pa le eno misel. Vseeno je.

Danes, na primer, zapišete: Danes začnem 21-dnevni wellness izziv.

Pisanje dnevnika je izredno koristno. Tako lažje opazujete svoje življenje, enostavneje se zavedate, kaj imate v življenju in lažje napredujete svoj napredek v življenju - pa naj bo to fitnes izziv ali pa enostavno le urejanje vašega življenja.

Listografija prihaja v Evropo iz ZDA. Podobno je pisanju dnevnika: v geslih ali v kratkih stavkih si zapišemo svoje lastnosti, želje in prihodnje cilje. In se pri tem naučimo, kdo v resnici smo ... Pravijo, da "kdor ubesedi svoje misli, tudi pospravi po glavi – in se počuti osvobojenega skrbi in balasta".

Začnete lahko tudi tako: Postavite si 22 vprašanj

Ob pisanju seznama boste najbolje izvedeli, kako razmišljate. To osrečuje in olajša življenje. In ker bo napisano na roko v mali zvezek, bodo trenutki sreče ostali še dolgo v spomin.

Seznam lahko sestavite v obliki naštevanj ali pa v obliki vprašanj samemu sebi – in tako lahko tudi odpotujete v preteklost ali prihodnost. Stvari, na katere ste ponosni, kraji, ki ste jih že obiskali ali pa bi jih šele radi ...

Za pokušino pa si poglejte še, kaj je na svoj osebni seznam uvrstila slavna Marylin Monroe, ki je seznam napisala leta 1955.

  • Odpreti oči – opazovati – ne samo sebe, temveč tudi druge in vse izkoristiti, kar se ponuja.
  • Če bo možno, se udeležiti vsaj enega tečaja na univerzi – literatura.
  • Vedno biti točna.
  • Poiskati nekoga za plesni tečaj – delo na telesu (kreativno).
  • Negovati svoj instrument – osebno in telesno (šport).
  • Se zabavati kadarkoli je možno.

V nadaljevanju pa smo za vas pripravili 22 vprašanj, ki si jih lahko postavite samemu sebi. Odgovorite na nekaj vprašanj ali pa kar na vsa.

22 vprašanj samemu sebi:

  1. Katere moje lastnosti so najbolj všeč mojim prijateljem?
  2. Kaj mi je všeč na sebi?
  3. Katera jed v meni prebuja spomine na otroštvo?
  4. Kakšno vrsto sladoleda si naročim na vroč poletni dan?
  5. Kateri dan v tednu imam najraje?
  6. In kateri letni čas?
  7. Moja najljubši kos oblačila?
  8. Katere tri države bi rada nujno obiskala?
  9. Kaj mi je vedno govorila babica?
  10. Od koga sem dobila prvi poljub?
  11. Katere osebe občudujem?
  12. V katerem poklicu bi se rada nekoč še preizkusila?
  13. Kateri skušnjavi se ne morem upreti?
  14. Za kaj sem hvaležna staršem?
  15. Katerega trenutka svojega otroštva se najraje spominjam?
  16. Kateri so bili moji najhujši mladostniški grehi?
  17. Kaj bi naredila z milijonom evrov?
  18. Katera žival bi bila?
  19. Katere tri stvari bi vzela na samotni otok?
  20. Kateri je moj najljubši del stanovanja ali hiše?
  21. Na katero pesem lahko takoj zaplešem?
  22. Katero knjigo lahko vedno znova preberem?

PRIDRUŽITE SE 21-DNEVNEMU WELLNESS IZZIVU

Če se našemu 21-dnevnemu wellness izzivu še niste pridružili, se pridružite zdaj s klikom na spodnji gumb.

PRIDRUŽITE SE IZZIVU

Sorodni članki
None

21-dnevni wellness izziv – dan 21: Bodite odkriti

ENAINDVAJSETI izziv: V dnevnik si zapišite eno stvar, ki bi jo naredilli, če bi vedeli, da vam ne more spodleteti.
None

Kakšne pozitivne posledice ima na telo in misli jutranja joga?

Ste že kdaj preizkusili jutranjo jogo? Tudi če si zanjo vzamete le 15 minut, ste lahko deležni pozitivnih posledic, ki jih boste čutili skozi cel dan. Splača se poskusiti.

Kako odgovoriti na vprašanje: "Kako si?"

Namesto da na vprašanje o počutju odgovorite s klasičnim "v redu sem" ali "dobro", recite naslednje ... 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri