To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

21-dnevni wellness izziv – dan 11: Dajte vse od sebe

21-dnevni wellness izziv – dan 11: Dajte vse od sebe (foto: profimedia) profimedia
18. 10. 2018

ENAJSTI izziv: dajte vse od sebe!

Da bi povečali psihično in fizično vzdržljivost, se lotite vadbe, ki vas bo povsem izčrpala.

Trening za moč 

  • Dvigovanje uteži z eno roko

    Dvigovanje uteži z eno roko sodi med najbolj priljubljene vrste treningov, kjer si lahko kaj hitro naberemo nekaj dodatne moči. Za to vadbo potrebujemo primerne pripomočke in sicer utež in nizko klop. Težo uteži izberite glede na svoje fizične zmožnosti. S to vajo boste okrepili mišice v rokah in zgornjem delu telesa. V zelo kratkem času pa se bo izboljša tudi vaša drža.

  • Vaja z izpadnim korakom

    Pri tej vaji smo primorani držati ravnotežje. Vstanemo z razmaknjenimi nogami v širini ramen. Z desno nogo naredimo korak najprej in se ustavimo tik preden se z levim kolenom dotaknemo tal. Pozicija prve noge naj bo v predelu kolena pod pravim kotom. To pozicijo zadržujemo nekaj sekund, nato pa se z desno nogo potegnemo nazaj v prvotni položaj. Vajo nadaljujemo z drugo nogo.

  • Dvigovanje bokov

    Pri tej vaji ležemo na hrbet in pokrčimo kolena, stopala pa imamo trdno na tleh. Kolena postavimo v širino ramen. Boke nato dvignemo v zrak, zadnjica pa naj bo ves čas stisnjena. Nato boke spustimo in vajo na enak način ponavimo še nekajkrat.

  • Priljubljena vaja s kettlebell utežmi

    Pri tej vaji izvajamo navadne počepe s kettlebell utežmi. Utež primemo z obema rokama in jo dvignemo v višino prsnega koša. Noge postavimo v višino ramen in jih narahlo obrnemo navzven. Zadnjico pri tem potisnemo nazaj in se spustimo na višino, kjer komolci dosežejo višino naših kolen. Položaj zadržimo nekaj trenutkov, nato pa se vzravnamo. 

  • Sklece

    Vaja vključuje celotni zgornji del telesa in povečuje tudi obseg gibanja v ramenih ter lopaticah. Začnemo s koleni na tleh in z rokami v širini ramen. Roke postavimo točno pod ramena. Postavimo se v položaj za plank, nato pa telo počasi spuščamo proti tlom. Komolci morajo biti pokrčeni malce več kot pa le pravokotno na tla. Nato se vrnemo v prvotni položaj. Komolci naj bodo med vajo ob telesu.

Tako. Našteli smo 5 koristnih in hkrati tudi kakovostnih vaj, ki vam bodo še kako koristile pri pridobivanju moči, ki jo potrebujete za boljše življenje.

Že spremljate 21-dnevni wellness izziv?

PRIJAVITE SE

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri