vztrajnost-trening-motivacija-prijateljici

DRUGI izziv: začnite odločno.

Ne hranite dvomov

Ne razmišljajte o "kaj, če", ne dovolite, da bi vam malenkosti uničile dan, ne dvomite. Pogumno sledite svojim načrtom. Ker zmorete. Ustvarjeni ste, da premagate vse ovire. In čas je, da se postavite na prvo mesto.

Vzemite si čas in razmislite o tem.

3 načini, kako možgane naučiti, da boste verjeli vase

Pogovori, ki jih imate s samim sabo, neposredno vplivajo na vaše počutje in obnašanje. Če je ta poln dvomov, ostre kritike in katastrofalnih napovedi, boste le s težavo dosegli cilje. Naj vas pesimizem in notranji monolog z zlimi slutnjami ne ovirata.

Možgane lahko naučite, da bodo drugače razmišljali:

  1. Preoblikujte misli, ki vam niso v pomoč

    Denimo stavke, kot so "To nikakor ne bo šlo." oziroma "Tak tepec sem." opustite. Razmišljanje o tem, kako ste vse pokvarili, ne bo k ničemur pripomoglo, kajti prav negativne napovedi se pogosto uresničijo.

    Dobra novica pa je, da lahko slabim mislim odgovarjate z bolj realističnimi izjavami. Kadar pomislite, "da vas nikoli ne bo nihče zaposlil", se opomnite: "Če bom pridno iskal službo, bom imel s tem več možnosti, da jo najdem."

    Kadar pomislite "To bo katastrofa!", poskušajte najti dokaze, da bo vaš trud le obrodil sadove. Nato pa oblikujte nevtralnejšo izjavo, npr. "Morda mi ne bo uspelo, obstaja pa tudi možnost, da mi bo. Potrudim se lahko po najboljših močeh."

  2. Dokažite samemu sebi, da se motite

    Včasih vam možgani lažejo. Ko vam sporočajo, da nikakor nimate možnosti za napredovanje oziroma vam nikoli ne bo uspelo izgubiti 5 kilogramov, to vzemite kot izziv.

    Ko se vam bo zdelo, da ste že preutrujeni, da bi nadaljevali, se prisilite in naredite še en korak. Izzovite se in vložite prošnjo za napredovanje, čeprav možgani vztrajajo, da vam ne bo uspelo dobiti novega delovnega mesta.

    Vsakič, ko boste negativnim napovedim dokazali, da nimajo prav, boste možgane naučili, da boste nase začeli gledati v drugačni luči. Možgani bodo sčasoma začeli bolj jasno dojemati vaše omejitve, pa tudi zmožnosti.

  3. Domislite se osebne mantre

    Preverite vzorce svojih negativnih misli. Se morda zmerjate ali pa se odvračate od stvari, pri katerih vam lahko spodleti?

    Prepoznajte te vzorce, nato pa se domislite osebne mantre, s katero boste tem negativnim sporočilom odgovarjali. Če boste ponavljali "Naredi to!" oziroma "Daj vse od sebe!", boste s tem preglasili negativne misli. In sčasoma boste tem izjavam začeli bolj verjeti kot tistim nezdravim, ki ste si jih do sedaj dopovedovali.

Pridno gradite možganske mišice

Da bi možgane naučili drugačnega razmišljanja, potrebujete čas. Bolj boste vadili realistično razmišljanje, več možganskih mišic boste s tem pridobili. Poleg tega bo v možganih prišlo tudi do fizičnih sprememb, ki bodo dolgoročno pripomogle k drugačnemu razmišljanju.

Vir: www.psychologytoday.com

PRIDRUŽITE SE 21-DNEVNEMU WELLNESS IZZIVU

Če se našemu 21-dnevnemu wellness izzivu še niste pridružili, se pridružite zdaj s klikom na spodnji gumb.

PRIDRUŽITE SE IZZIVU

Sorodni članki

7 načinov, kako premagati škodljivo samokritičnost

Če ste oster kritik samega sebe, niste edini: dvom vase, negativne napovedi in ostre besede so pogoste. Ni pa vam treba postati žrtev lastne verbalne zlorabe. Obstaja mnogo vaj…

21-dnevni wellness izziv: Dobro sem

Naše telo je čudovit instrument, ki zaživi v gibanju. Toda ni samo telo tisto, ki potrebuje našo pozornost. Prebudimo tudi pozitivna čustva in poskrbimo za dobro počutje. Pridružite…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri