To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

21-dnevni wellness izziv – dan 6: Zakaj bi morali danes poklicati prijatelja

21-dnevni wellness izziv – dan 6: Zakaj bi morali danes poklicati prijatelja (foto: Profimedia) Profimedia
13. 10. 2018

ŠESTI izziv: Pokličite prijatelja in preizkusite trening za moč.

Trening 55

Danes skupaj s prijateljem ušpičite čudovito vadbo. 

Tako naredite ...

  1. krog: naredite 1 počep in 10 sklec. Počivajte 30 sekund.
  2. krog: naredite 2 počepa in 9 sklec. Počivajte 30 sekund.
  3. krog: naredite 3 počepe in 8 sklec. Počivajte 30 sekund.
  4. krog: naredite 4 počepe in 7 sklec. Počivajte 30 sekund.
  5. krog: naredite 5 počepov in 6 sklec. Počivajte 30 sekund.
  6. krog: naredite 6 počepov in 5 sklec. Počivajte 30 sekund.
  7. krog: naredite 7 počepov in 4 sklece. Počivajte 30 sekund.
  8. krog: naredite 8 počepov in 3 sklece. Počivajte 30 sekund.
  9. krog: naredite 9 počepov in 2 skleci. Počivajte 30 sekund.
  10. krog: naredite 10 počepov in 1 skleco. Konec.

In v žepu imate 55 ponovitev vsake vaje. Tako! Pa je za vami odličen trening. Še opozorilo, če ste  v boljši formi in vam predlagano ne predstavlja izziva, vključite uteži.

Mimogre še nekaj hitrih nasvetov

Ko je govora o izgubljanju odvečne maščobe je tako, da brez pravilnega prehranjevanja, ki ga spremlja vadba z utežmi, ne bo šlo. Kljub temu, pa je dobro vedeti, da je tudi kardio trening pomemben element hujšanja in oblikovanja telesa. Dobra stran treninga 55: poskrbeli boste za kardio in za moč.

Še 8 hitrih nasvetov:

  1. Vse se začne v kuhinji. Če so na vaših policah in v hladilniku živila, za katere veste, da niso primerna, morajo ven. Ker boste slej ko prej popustili. Naj vas začetna volja in zagretost ne prelisičita. Prav kmalu se bodo z vami poigrali hormoni.
  2. Naslednji korak: police in hladilnik napolnite z zelenjavo, beljakovinami in ogljikovimi hidrati. Ne, ogljikovih hidratov ne umikajte z jedilnika. Ker težava navadno niso ogljikovi hidrati sami, zaplete se pri njihovi izbiri in količini. Izbirajte torej pametno in jejte zmerno.
  3. Tek ali intervalni treningi? Če boste poleg trening z utežmi tudi tekli in naredili kakšen intervalni trening (ki je lahko tudi intenzivnejši, če ste dobro pripravljeni in zdravi), boste naredili najboljše.
  4. Vsaj enkrat na teden imejte trening za celo telo.
  5. Pijte zeleni čaj. Vsak dan. Zeleni čaj je pravi eliksir zdravja, bogat z antioksidanti, in poskrbi za hitrejši metabolizem.
  6. Spite. Dober in kakovosten spanec postavite med najvišje na lestvici sprememb. Sicer se lahko poslovite od dobrega rezultata.
  7. Vključite tudi jogo in meditacijo. Stres je, tako kot pomanjkanje spanja, eden največjih sovražnikov, ki sabotira vaš načrt. Zato poskrbite za sprostitev. Če vam joga in meditacija nista najljubši, pojdite v naravo.
  8. Pred obrokom spijte kozarec vode.

Že spremljate 21-dnevni wellness izziv?

PRIJAVITE SE

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri