To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

21-dnevni wellness izziv – dan 8: 10 minut za vaje za raztezanje

21-dnevni wellness izziv – dan 8: 10 minut za vaje za raztezanje (foto: Profimedia) Profimedia
15. 10. 2018

OSMI izziv: Vzemite si 10 minut in opravite vaje za raztezanje.

Večurno sedenje za računalnikom povzroča bolečine hrbtenice, križa in tudi drugimih delov telesa. Če se bolečin želite znebiti ali jih priprečiti, priporočamo, da si priskrbite kakovosten stol, najboljše kar ergonomski pisalni stol, ki je zasnovan tako, da se naše telo lahko popolnoma prilagodi stolu in obratno, večurno sedenje na njem pa bo več kot udobno.

Raztezne vaje za vse

Te raztezne vaje so namenjene predvsem tistim, ki pri svojem delu večino časa presedijo, seveda pa ne bodo škodile nikomur.

Raztezne vaje:  

  1. Kroženje z glavo

    Vajo izvedite tako, da krožite z glavo v eno in drugo smer. Gibanje se mora dogajati samo v vratu, preostali deli telesa naj bodo med izvajanjem statični. Vajo lahko izvajate sede ali stoje. Naredite vsaj 10 krogov v levo in vsaj 10 krogov v desno.

  2. Kroženje z rameni

    Vajo izvedite tako, da krožite z rameni naprej in nazaj. Ostali deli telesa pa morajo biti ves čas pri miru. Vrat imejte čim bolj sproščen. Vajo izvajajte stoje. Izvedite po 10 gibov naprej in po 10 gibov nazaj.

  3. Kroženje z zapestji

    Vajo izvedite tako, da krožite z zapestjem v eno in drugo smer. Vajo lahko izvajate sede ali pa stoje. Zaokrožite 10-krat noter in 10-krat ven.

  4. Predklon ob mizi

    Vajo izvedite tako, da z nogami najprej stopite v širino ramen. Z rokami se nato oprimite za mizo in se počasi spustite v predklon. Spustite se tako nizko, da bo vaša hrbtenica še vedno v nevtralnem položaju. Prsni del trupa v predklonu pa potiskajte proti tlom. Položaj predklona zadržite nekje med 20 in 30 sekund.
     
  5. Vesa na okvirju vrat

    Že na začetku te vaje je potrebno poudariti, da se noge dotikajo tal. Vajo izvedite tako, da se z rokami primite za okvir vrat. Sprostite mišice in raztegnite mišice hrbta. Pazite tudi na ledveni predel, ki ga ne smete ukriviti. Hrbtenica mora ostati v nevtralnem položaju. Položaj zadržite do največ 30 sekund.

Strokovnjaki svetujejo, da te vaje v enem delavnem dnevu naredimo vsaj dvakrat.

Že spremljate 21-dnevni wellness izziv?

PRIJAVITE SE

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri