Zakaj? Ker bodo te vaje sprostile napete mišice in ojačale šibke točke, zato boste pripravljeni na nov tek in tvegali manj poškodb.

Slika 1/5

S prvo vajo boste raztegnili boke in noge ter utrdili ramena. Kako jo izvesti?

Postavite se na kolena in dlani. Zapestja naj bodo natanko pod rameni, kolena pa pod boki. Ko ste pripravljeni, dvignite kolena s podlage tako, da boste tvorili narobe obrnjeno črko V (kot na sliki).

Naredite 10 globokih vdihov in uživajte v sproščanju mišic. Pete vedno potiskajte proti tlom.

profimedia
Sorodni članki

Vprašali smo trenerja: Zakaj bi morali tekači izvajati tudi druge vrste treningov?

Tudi zapriseženi tekači bi se morali preizkusiti v različnih vadbah. Zakaj in kako to vpliva na športni nastop? Preverite, kaj nam je o tem povedal kineziolog.

Tek je koristen, če upoštevate 3 nasvete

Kdor se s tekom resneje ukvarja, je že slišal pomisleke prijateljev ali družine, da takšna vadba lahko škodi sklepom in je slaba za kolena. Kljub temu je to odlična in zdrava…
None

Maja Ferme: Za kreativnost in inteligenco

»Jogijski položaj za vitko in prožno telo je moj najljubši, saj blagodejno vpliva na številne notranje organe in jih revitalizira. Obenem pa s tem položajem preusmerjam spolno…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri