Slika 2/5

Z naslednjo vajo se posvetite bokom, pa tudi zadnjici.

Vajo lahko povežete s prejšnjo. Ko stojite v položaju narobe obrnjene črke V, dvignite levo nogo in jo postavite med dlani. Drugo nogo spustite na tla. Levo koleno naj bo natanko nad gležnjem, hrbet pa zravnan.

Dvignite trup in roke nad glavo in se nagnite nazaj. Naredite 10 vdihov in ponovite z drugo nogo.

profimedia
Sorodni članki

Vprašali smo trenerja: Zakaj bi morali tekači izvajati tudi druge vrste treningov?

Tudi zapriseženi tekači bi se morali preizkusiti v različnih vadbah. Zakaj in kako to vpliva na športni nastop? Preverite, kaj nam je o tem povedal kineziolog.

Tek je koristen, če upoštevate 3 nasvete

Kdor se s tekom resneje ukvarja, je že slišal pomisleke prijateljev ali družine, da takšna vadba lahko škodi sklepom in je slaba za kolena. Kljub temu je to odlična in zdrava…
None

Maja Ferme: Za kreativnost in inteligenco

»Jogijski položaj za vitko in prožno telo je moj najljubši, saj blagodejno vpliva na številne notranje organe in jih revitalizira. Obenem pa s tem položajem preusmerjam spolno…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri