Za vse zavzete tekače je priporočljivo, da v svojo vadbo dodajo jogo. Z nekaj položaji boste izboljšali gibljivost in pridobili nadzor nad dihanjem ter s tem zmanjšali tveganje za poškodbe. Vse to se bo poznalo pri vašem športnem nastopu.

Slika 1/5

Polovična žaba

Uležite se s trebuhom na tla in se dvignite na komolce.
Levo koleno pokrčite do zadnjice in stopalo z roko potisnite čim nižje.
Počakajte dokler ne začutite raztezanja, nato ponovite z drugo nogo.

Z vajo boste razgibali bočne fleksorje in hrbtenico, kar je pomembno pri drži med tekom. Ta namreč vpliva na hitrost in pravilnost gibov.

Profimedia

Preberite tudi:

Sorodni članki

Resnice in neresnice o jogi: Kaj morate vedeti, preden se prvič udeležite joge?

Morda vas joga plaši, ker o njej ne veste dovolj. Tu je nekaj dejstev, ki vas bodo pripravila na prvo uro vadbe.
None

Video: Joga za tekače

Tek je čudovit način za ohranjanje dobre telesne pripravljenosti in počutja, vendar pa na telo deluje tudi zelo obremenilno. Zato je priporočljivo, da v tekaški vadbeni proces…

6 pozitivnih učinkov joge na telo, zaradi katerih bi jo morali preizkusiti

Opustite prepričanje, da joga ni za vas in preverite, kako lahko z njo poskrbite za svoje zdravje.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri