10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Video: Vaja za večjo stabilnost in ravnotežje

Video: Vaja za večjo stabilnost in ravnotežje (foto: Danijel Čančarević) Danijel Čančarević
16. 9. 2013

Stabilnost in ravnotežje v veliki meri vplivata na kvaliteto našega teka. Tisti, ki tečete po relativno urejeni podlagi (urejene poti), tega morda niti ne opazite toliko, kot tisti, ki v svoj trening kdaj pa kdaj dodate tudi tekanje po brezpotju.

Ne le, da je ritem dihanja tisti, ki se na izredno razgibani podlagi mora prilagoditi telesu ob hitrih, kdaj nepričakovanih spremembah smeri gibanja, tudi celoten mišično skeletni ustroj takrat prenaša popolnoma drugačne obremenitve, kot pri teku na urejenem terenu.

Preprosto zaporedje, ki si ga lahko ogledate v videu, lahko v svoj trening vključite kadarkoli. Pred tekom, po teku, doma, skratka kadarkoli.

Opazili pa boste, da bo zahtevnost izvedbe istih gibov težavnostno zelo variirala, v odvisnosti od telesne in nenazadnje mentalne utrujenosti.

Stopite vzravnano. Z izdihom stegnete nogo naprej, ne da bi pri tem ramena premaknili nazaj v vertikalni ravnini in od tam prenesete iztegnjeno nogo v izteg zadaj. Gib ponovite do desetkrat. Po končanem zaporedju seveda ponovite celoten set z istim številom ponovitev tudi na drugi nogi.

In lep, uravnotežen dan!

Robert Hönn, www.jogado.com

  • Vprašanje za Roberta lahko postavite tukaj.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri