10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Video: Vaja za stabilizacijo ledvenega dela hrbtenice

Video: Vaja za stabilizacijo ledvenega dela hrbtenice (foto: Danijel Čančarević) Danijel Čančarević
8. 10. 2013

Tokrat še en prispevek na račun stabilnosti trupa.

Dolgo nazaj, ko so dekleta in žene še nosile krinoline in steznike (čeprav bo trditev težje preverljiva) sem prepričan, da je bilo manj bolečin v ledvenem delu hrbta.

Ker stezniki danes niso več v modi, vsaj ne taki, v katere se dama stlači ob pomoči dveh spletičen, in ker verjamem, da je marsikateri tekač tudi nasprotnega spola, je smiselno, da naš trup poskrbi za stabilizacijo najbolj gibljivega dela hrbtenice.

Ta je podvržen velikim obremenitvam in vsak ne najbolj optimalna tehnika teka seveda lahko pusti posledice.

Potek vaje

Postavite se v izhodiščni položaj sklece. Prevagajte svojo težo na levo, z vdihom dvignite desno roko v zrak in poglejte za njo.

Z izdihom se spustite dol, težo prenesete na drugo stran in naslednji dvih proti nebu privzdignete svojo levo roko.

Ponovite minimalno petkrat na vsako stran.

Skrbite za to, da bo vaš trup s pomočjo vaših mišic doživel efekt steznika.

Veselo na levo, veselo na desno. In naj vaša pozornost teče skupaj z vami.

Robert Hönn, www.jogado.com, foto in video: Danijel Čančarević

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri