tek

Zagotovo se jim utrne tudi katera od teh zabavnih misli. Drži?

Pisali smo že o tem, kako se pripraviti na maraton, kako okrevati po njem in česa pri treniranju nikakor ne smete upoštevati. Vse to si lahko preberete tukaj:

Tokrat pa poglejmo, kakšne misli se tekačem pletejo po glavi med tekmovanjem na maratonu in drugih športnih dogodkih:

1. “Začel sem hitreje kot na treningu! Pa sploh ni tako težko.”

2. Po enem kilometru: “Moja ura kaže, da sem še vedno hitrejši kot na treningu, ampak spredaj je tako čudovito!”

3. “Samo še enemu navijaču dam petko, potem pa se zares osredotočim samo na tek.”

4. Tekaču pred njim: “No pospeši malo, naredil boš zastoj …”

5. “Sem zaklenil vrata, preden sem šel od doma?”

6. Ko prevzame kozarec vode ob progi: “Sem vedel, da bi moral trenirati tudi pitje ob teku … Morda mi na naslednji postaji uspe.”

7. “Glede na mojo pametno uro tečem že natanko 7 minut in 42 sekund. Če moram skupno preteči 20 km, to pomeni, da mi ostane še … neskončno minut teka.”

8. “Sprosti se, saj si vadil dihanje. Vdih, dva koraka, izdih.”

9. “Ali navijačem ni vroče ob progi?”

10. Ko prehiti tekača pred seboj: “Tu imaš počasnela!”

11. Ko že četrtič popravi majico: “Zato vedno rečejo, da nova športna oprava ni za športne dogodke. Ampak majica mi zares pristaja.”

12. Ko vzame ponujeno energijsko tablico ob progi: “Obljubim, da bom prihodnjič treniral tudi to …”

13. “Preverjam počutje: dihanje - ven iz ritma, noge - verjetno bodo zdržale, hrbet - boli še od včerajšnje vadbe.”

14. “Naredil sem najhitrejši kilometer od starta! Ne, čakaj. Saj sem šele na polovici trenutnega kilometra.”

15. “Še ena postojanka s čokoladicami? Kako naj tečem s polnim želodcem? Mogoče jo vzamem za domov.”

16. “Samo še 10 km do cilja! Saj bo šlo! Zakaj tečem počasneje?”

17. “Nujno bi moral na stranišče … Morda druga skodelica kave zjutraj ni bila najboljša ideja.”“Dajmo noge, samo še malo …”

18. “Ko pridem čez cilj, bom pojedel kos torte, piškote, čokolado, čips …”

19. “Me je počasnela ravno prehitela?!”

20. “Od kdaj je 10 km tako veliko? Se je tu nekdo zmotil pri merjenju razdalje?”

21. Ko prečka cilj: “Končno! Nikoli več na maraton in tokrat mislim resno.”

22. Nekaj sekund po tem: “Če dodam vaje za moč in se večkrat odpravim teč na daljše proge, vadim pitje med tekom in se pravočasno začnem pripravljati lahko naslednjič zmagam.”

23. V pogovoru s prijatelji po tekmi: “20 km? To pa res ni nič. Moji treningi so precej težji od današnje tekme.”

Sorodni članki

Lahko pretečemo maraton brez treninga?

Večina se na maraton pripravlja sistematično, drugi se pripravljajo bolj površno. Pa lahko cel maraton pretečemo ne da bi se nanj temeljito pripravili?

Triki, ki vam bodo pomagali, da boste uspešno pretekli vsak tekaški trening in maraton

Po dvajsetih pretečenih maratonih bi si mislili, da bo enaindvajseti mala malica. Pa ni bil. Telo je sicer ubogalo, bolj kot kdajkoli, psiha je bila tista, ki je delala po…

16 razlogov, zakaj vam ni treba preteči maratona

Seveda si vsak tekač želi preteči maraton, 42 kilometrov teka je zares vsega spoštovanja vreden dosežek. Toda vzemite si trenutek in razmislite o  teh 16 stvareh.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri