Če ste zbrali pogum in se prijavili na svoj prvi maraton, vas čakajo tudi prve priprave. Na kaj ne smete pozabiti? Opomnimo vas na nekaj stvari, ki ste jih morda pozabili vključiti.

Slika 1/4

POTREBUJETE “LAŽJE” TEDNE

Po treh ali štirih tednih intenzivnih priprav, potrebujete teden, ko boste poenostavili treninge ali celo počeli kaj drugega, kot tekli. Če ste prepričani, da takšne premore lahko izpustite iz priprav, vam bo telo kmalu povedalo, da to ni možno. Verjetno ne želite pregoreti ravno pred velikim dogodkom?

Dajte telesu dovolj časa za ogrevanje že med enim in drugim treningom, pa tudi na vsakih nekaj tednov, ko umirite tempo.

profimedia
Sorodni članki

Kako pomembna je psihična priprava na maraton

Pogosto pri vzdržljivostnih športih slišimo izjave, da je psiha tista, ki človeka pripelje do cilja. Podobno velja tudi za maraton.
Trening in priprave na maraton

Mentalni namigi, kako se pripraviti na maraton

Vsak tekač sam razvije in uporablja različne strategije, da uspešno preteče vsak tekaški trening in pozneje maraton. Strategije nekaterih tekačev so izjemne, drugih spet malo…

Priprave na maraton 3. del: Trenerji o pogostih napakah na maratonu

Po mesecih treninga je veliki dan končno tu. Čas je za uresničitev želja in dosegociljev. Poskrbite, da se izognete najpogostejšim napakam, ki vam lahko pokvarijo maraton.   

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri