1_R9RJVZ8

Tek je ena od osnovnih oblik gibanja. S tekom poskrbimo za boljše počutje in zdravo telo, marsikateri rekreativni tekač pa si niti ne more več predstavljati, da bi šel teden mimo, ne da bi vsaj enkrat ali dvakrat obul tekaške copate in pretekel zastavljene razdalje.

Zlata pravila teka

Še posebej v pomladnem času, ko so na voljo številne tekaške prireditve, se kaj hitro lahko zgodi, da posameznik v želji po čim hitrejšem napredku pozabi na zmerno stopnjevanje obremenitev in je tako veliko bolj dovzeten za poškodbe.

Zato je pomembno, da imate – ne glede na ambicije in cilje – nenehno v mislih spodnja zlata pravila teka.

  • Ogrejte se: pred treningom se dobro ogrejte, po treningu pa ne pozabite na ohlajanje oziroma »iztek«.
  • Počivajte: vzemite si najmanj dan ali dva počitka na teden.
  • Poslušajte svoje telo: če čutite bolečino, ne vztrajajte v teku – lažje je preprečiti poškodbo, kot jo zdraviti.
  • Hitite počasi: tedenske kilometrine ne povečujte za več kot 10 %.
  • Pijte: pijte dovolj tekočine pred, med in po teku.
  • Dobra obutev: imejte kakovostne in udobne tekaške copate, ki so vam prav, dobro podpirajo nogo in amortizirajo udarce.
  • Tecite pravilno: za varen in sproščen tek ter boljši rezultat je pomembna pravilna tehnika teka.
     

Pravilna tekaška tehnika

Pravilne tehnike teka se lahko naučite tudi na skupinskih pripravah na 13. dm tek za ženske. Priprave potekajo vsak četrtek ob 17.30 v devetih slovenskih krajih – Ljubljani, Mariboru, Celju, Kranju, Kopru, Novi Gorici, Novem mestu, Ajdovščini in Domžalah.

Po pripravah ste dame vabljene, da svojo tehniko in pripravljenost preizkusite na 5- ali 10-kilometrski preizkušnji na 13. dm teku za ženske, ki bo potekal v soboto, 26. maja, v ljubljanskem parku Tivoli.

Prijava brez vrste

Letošnje novosti vključujejo spletno prijavo in startno številko s čipom, prevzem startnih številk in vrečk presenečenja pa bo možen teden dni pred dogodkom.

Zabava za vse generacije

Na letošnjem dm teku, ki bo ponovno organiziran na okolju prijazen način, bo že tradicionalno poskrbljeno za dobrodelno noto ter dobro počutje in zabavo za vso družino.

Več informacij o 13. dm teku za ženske je na voljo na www.tekzazenske.si.
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

Zakaj bi se morali odpraviti na sprehod v soju polne lune

Danes si privoščite nočni sprehod v soju polne lune. 
Več...

3 stvari, ki jih morate narediti, preden vstopite v razmerje

Za nekaj stvari morate poskrbeti, že preden najdete idealnega partnerja.
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri