tekaci

Kako začeti s tekom in hojo ali kombinacijo obeh? Kakšno obutev in oblačila potrebujete? Dihati skozi nos ali usta? Kam z rokami? Kaj pomeni, če ste zadihani že po nekaj korakih? In če vas vse boli? Vsak začetek je težak, a pod vodstvom strokovno usposobljenih trenerjev boste hitro in varno ter učinkovito dosegli vaše cilje.

Prvi cilj je, da uživate v teku.

Pridružite se poletni tekaški vadbi za začetnike

Program vadbe poteka 7 mesecev.

Začetek: torek, 4. aprila, oziroma v sredo, 5. aprila.

Ali ste izpolnili zastavljene cilje, pa boste skupaj s trenerji preverili z nastopom na Ljubljanskem maratonu.

Treningi se odvijajo v parku Tivoli in njegovi okolici ali v športnem parku Slovan na Kodeljevem.

Skupina ponedeljek in sreda: Tivoli od 18.00 do 19.30 - trener Miha Sever
Skupina torek in četrtek: Tivoli od 18:00 do 19:30 - trener Matej Pogačar

Velikost vadbene skupine je 15 do 20 vadečih.

Podrobnosti programa:

  • Vodena in posamezniku oz. njegovim trenutnim telesnim sposobnostim in telesni teži prilagojena športna vadba.
  • Program vadbe vključuje hojo in tek (intenzivnost prilagojena vadečim), vadbo moči ter gibljivosti.
  • Natančno spremljanje napredka v vadbi s testiranjem. Testiranje je periodično.
  • Po 6 mesecih boste brez večjih težav sposobni teči uro in več.
Še niste prepričani? Preizkusite vadbo na prvih dveh treningih brez obveznosti in se potem odločite.
Prijave se zbirajo na povezavi Prijava na vadbo

*Zaradi oblikovanja skupin ob prijavi pod opombe vpišete "preizkus".

Podrobnosti in cenik programa preverite na Tekaška vadba za začetnike
Sorodni članki

7 spodbud za tek

Redno gibanje ni odlično le za fizično, ampak tudi za psihično zdravje. Ja, nič se ne more primerjati z občutkom zadovoljstva, ko opravimo trening. Da vas malce spodbudimo, imamo...

Tekaške skupine Marka Mraka: Kako bodo potekale priprave na Volkswagen 18. Ljubljanski maraton

Lanski Ljubljanski maraton smo tekači v akciji Tečemo skupaj zaključili uspešno v vseh pogledih, predvsem pa z zadovoljnimi tekači in tekačicami. Letošnji šele začenjamo - do...

Priprave na Tek trojk 2013

V aprilu se bodo pod vodstvom osebnega trenerja Marka Mraka pričeli tekaški treningi in priprave na Tek trojk 2013.
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

7 vprašanj, ki si jih zastavite, če težko zaspite

Vsak večer ista zgodba – pred televizorjem ali ob knjigi začnete kinkati. Včasih vas preko dneva nakopičena utrujenost ujame že pri večerji. Odpravite se v posteljo … In potem ste nenadoma popolnoma budni.
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri