To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

5 razlogov, zakaj se kazalec na tehtnici ne premakne

5 razlogov, zakaj se kazalec na tehtnici ne premakne (foto: Profimedia) Profimedia
3. 9. 2015

Kako pogosto se vprašate, zakaj se vaša teža kljub rednim treningom ne zmanjša?

Brez skrbi, ne izgubite upanja in si preberite nekaj razlag, zakaj se kazalec na tehtnici ne premakne.

1. Pridobili ste mišično maso, ki je gostejša od maščobne

Volumen mišične pri enaki maščobni masi (npr. 1 kg) je manjši. Ravno zato ostaja telesna teža enaka, spremenila pa se vam je telesna sestava. Tudi vaš odstotek telesne maščobe se je zmanjšal, mišice so lepo tonizirane, obsegi so manjši in videz boljši.

Zakaj bi torej verjeli le tehtnici, raje se postavite pred ogledalo ter izmerite vaše obsege in kožno gubo.

Poglejte si Top trening za kurjenje maščobe in ohranjanje kondicije

2. Vaše telo shranjuje ogljikove hidrate

Redna telesna vadba poveča sposobnost shranjevanja ogljikovih hidratov (glikogena), ki so glavni vir energije za treninge.

V telesu netrenirane osebe je shranjenega približno 400 g glikogena v mišicah in jetrih. Trenirane osebe lahko shranijo celo 700 g glikogena. Upoštevati pa je treba dejstvo, da se z vsakim gramom glikogena shrani 2–3 g vode. Vse skupaj lahko doda tehtnici kakšen kilogram.

3. Nezavedno ste povečali vnos kalorij

Veliko ljudi zaradi vadbe nezavedno poveča tudi vnos kalorij. A zapomnite si - čeprav porabite veliko kalorij pri treningu, še ne pomeni, da lahko po vadbi pojeste velik kos torte in vrečko čipsa.

Napolnite vaš hladilnik z zdravimi prigrizki, ki bodo vsebovali hranila, ki jih vaše telo potrebuje za regeneracijo.

4. Prehrane in treningov nimate pod 'nadzorom'

Nekaj časa si pišite dnevnik prehranjevanja skupaj z urnikom treninga. Tako boste imeli pod nadzorom vse obroke in majhne prigrizke, na katere največkrat pozabite. Prav tako boste lažje ugotovili, katera hrana vam najbolj odgovarja za uspešen trening.

5. Premalo pijete

Čeprav veliko trenirate, ne pijte preveliko športnih napitkov, saj ti vsebujejo ogljikove hidrate, sladkor in druge dodatke.

Po špornih napitkih je dobro poseči, ko je za vami dolg in intenziven trening, pri krajšem in manj intenzivnem treningu ter dnevih, ko ne trenirate, pa zadostuje voda.

Preberite: Herbalife - da ali ne?

Nasvet

Če jeste zdravo prehrano v pravilni količini odmerjenih obrokov, naj vas ne skrbi številka na tehtnici. Pozornost dajte svojemu videzu v ogledalu, kako napeto telo imate, obleki, ki vam je morda postala prevelika, manjšemu deležu maščobe itd.

In če še vedno želite izgubiti težo, se spomnite, da je za zdravo hujšanje potreben čas. Kljub vsem tekaškim treningom, ki jih naredite, je izguba pol kilograma na teden dovolj.

Torej, poskusite biti potrpežljivi.

Jasna Zagrajšek, osebna trenerka

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri