10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Pripravite temeljit načrt za tek na dolge proge

Pripravite temeljit načrt za tek na dolge proge (foto: Profimedia) Profimedia
2. 9. 2016

Slaba dva meseca pred udeležbo na maratonu je skrajni čas, da si naredite temeljit načrt, kako boste premagali zastavljeno razdaljo.

Za tek na dolge proge je namreč najbolj pomembna vzdržljivost, zanjo pa so potrebni skrbno načrtovani treningi. Če boste pravilno stopnjevali intenzivnost, pogostost in obseg teka, bo napredek viden zelo kmalu.

Ne pozabite pa tudi, da je tako kot načrt treninga pomemben tudi načrt počitka. Kajti če se boste kljub slabemu počutju udeležili treninga, lahko miganje v takšnem stanju vam in vašemu zdravju naredi več škode kot koristi!

Več: Regeneracija - počivajte in spite!

Prilagajanje počutju

Če začutite slabost, intenzivnost treninga zmanjšajte ali pa ga prekinite in si raje vzemite kakšen dan počitka, naslednji trening bo namreč ravno zaradi krajšega odmora bolj uspešen.

Naj bo vsak trening samostojen preizkus

Da bodo vaši treningi optimalni, si po vsakem opravljenem treningu v svoj 'tekaški dnevnik' zapišite vse podrobnosti:

  • tip treninga s pretečenimi kilometri in doseženim časom,
  • pogoje, v katerih ste tekli (teren, moteči dejavniki, vremenske razmere ipd.)
  • napake, ki ste jih med tekom storili (na primer: prevelika hitrost teka na začetku treninga),
  • odmore, ki ste jih potrebovali zaradi utrujenosti (pripišite tudi vzroke za utrujenost – premalo spanca, naporen dan v službi ipd. ),
  • občutke med tekom in po njem ...

Takšni podatki vam lahko zelo pomagajo pri načrtovanju naslednjega treninga, ki bo zaradi takšne analize še boljši.

Pridružite se skupnim treningom

Za vsakega tekača je tekma poseben trenutek, kljub treningom in pripravam pa imajo številni tudi neugodno izkušnjo. Da bi se temu izognili, velja preveriti, ali se lahko pridružite skupnim pripravam, kjer za natančno zastavljene treninge in meritve poskrbi ekipa vrhunskih trenerjev.

V Ljubljani bodo takšni treningi potekali od 6. septembra 2016.

Pridružite se lahko vsi, ki želite varno preteči Ljubljanski maraton, pa tudi tisti, ki bi radi le izboljšali svojo tekaško tehniko. Skupaj z ekipo trenerjev pod vodstvom Marka Mraka, vrhunskega osebnega in kondicijskega trenerja, se boste pripravljali na 10, 21 ali 42 kilometrov.

Prijave zbiramo le še do konca tedna! Preverite: Pridružite se skupnim pripravam na Ljubljanski maraton!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri