tek-raztezanje

Po maratonu je vaše telo povsem izčrpano, zato mu v naslednjih tednih privoščite počitek.

7 dni po

Prvi teden po maratonu si morate privoščiti veliko spanja, saj je proces delitve in s tem obnove celic med spanjem hitrejši.

Tudi čez dan si privoščite obilo sproščanja in kakšno masažo telesa, ki bo pripomogla k hitrejši regeneraciji mišičnih celic. Mišicam doma privoščite še raztezanje, saj jim boste s tem pomagali do hitrejšega okrevanja.

Drugi in tretji teden

Če ste se udeležili polmaratona, se teku izogibajte tudi drugi teden po udeležbi na maratonu. Poleg raztezanju se posvetite tudi vajam za moč za krepitev mišic, sprva z majhno obremenitvijo, ki jo boste postopoma povečevali in s tem počasi bolj obremenili mišice in sklepe.

Če niste tekli celega maratona, se v tretjem tednu lahko vrnete na tekaške steze, tek pa naj bo lahkoten in po mehkejšem terenu.

Če imate za seboj 42-kilometrski tek, pa si brez slabe vesti privoščite še kakšen teden počitka.

Priporočamo tudi ogled članka: Osnove sproščanja

Sorodni članki

Pomen spanja za športnike

Vsak, ki je redno telesno aktiven, bi moral vedeti, da je spanje enako pomembno kot optimalna prehrana, pijača in trening.

Ustrezna regeneracija telesa po vadbi je zlata vredna

Po dolgih tekih ali drugih zahtevnih treningih morate poskrbeti za regeneracijo telesa. Pri tem vam lahko pomagajo ustrezna prehrana, hidracija, počitek in pravilna nega utrujenih…

Nasveti pred maratonom

Bliža se 24. marec. In s tem najtežje obdobje treninga in priprav. Vendar misli ne usmerjajte le v intenzivnost treninga.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri