vaja-izpadni-korak

Če redno tečete, so vaši kvadricepsi verjetno kot iz jekla. A da bi postali (še) boljši tekač, se morate posvetiti tudi mišicam zadnjice.

Te so ene močnejših in večjih v našem telesu in pomembno vplivajo na ekonomičnost gibanja. Če so šibke, to pomeni dodatna obremenitev stegenskih in večja možnost za poškodbe. Dober tekač zato mora poskrbeti tudi za vaje, ki krepijo mišice zadnjice.

V trening vključite naslednje tri krepilne vaje

Vsako vajo izvajajte 1 minuto. To je en krog. Nato 1 minuto počivajte in vaje ponovite. Skupaj naredite 3 kroge.

Vir: Runner's World

Sorodni članki

Regeneracija: 6 top vaj, ki jih naredite na dan počitka

Po zahtevnih in malo manj zahtevnih tekaških treningih potrebuje telo počitek. Izkoristite proste dni za naslednjih šest vaj.

3 super krepilne vaje, ki jih lahko izvajate kjerkoli

Obstaja kar nekaj izredno učinkoviti vaj, s katerimi krepimo celo telo, zmanjšamo delež telesne maščobe, pridobimo na kondiciji, hitrosti in za katere ne potrebujemo telovadnice ali…

VIDEO: 8 odličnih krepilnih vaj za popoln kardio trening

Le dobri 2 minuti potrebujete za dvig srčnega utripa in aktivacijo vseh mišic, ki bodo poskrbele za čvrsto telo. Intervalni trening ponuja preproste vaje, a z nekaj več intenzivnosti…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri