2-razteg-ob-stolu

Mišice se ob dobri regeneraciji in počitku obnovijo in postanejo odpornejše. Če regeneracija in počitek nista zadostna, pa lahko pride do hujših poškodb. Zato naj vam ne bo žal nameniti nekaj časa takšnim vajam.

Če je od vašega treninga preteklo več kot 30 minut, najprej 10-minut hitro hodite ali se kako drugače ogrejte ter malo dvignite srčni utrip. Nato pa zaključite z naslednjimi 5 vajami za regeneracijo po teku.

Kako jih pravilno izvajate, si poglejte še v videu na koncu članka.

1. Nihanje z nogo

Med izvajanjem vaje je aktivno tudi vaše jedro - napnite trebušne mišice in zgornjega dela ne nagibajte naprej, nazaj ali v stran, pogled pa usmerite naprej.

Naredite 25 ponovitev z vsako nogo.

Vaja za tekače: Nihanje z nogo

2. Razteg zgornjega dela

Nagnite se naprej in se z rokami oprimite naslonjala stola, ki je pred vami. Stopite toliko nazaj, da je vaš zgornji del vodoravno s tlemi. Glava je podaljšek trupa.

Položaj zadržite. Počasi in globoko dihajte: štejte do 3 za vdih in 3 za izdih.

Vaja za tekače: Razteg zgornjega dela

3. Noge ob steni

Iztegnjene noge naslonite na steno in ostanite v položaju od 5 do 15 minut. Če čutite napetost v zadnji stegenski mišici, rahlo pokrčite kolena.

Vaja za tekače: Noge ob steni

Druga varianta:

Vaja za tekače: Razteg ob steni

4. Položaj otroka

Položaj zadržite od 1 do 2 minuti.

Vaja za tekače: Položaj otroka

5. Twist z veliko žogo

Veliko pilates žogo držite s stopali in jo rotirajte.

Vajo izvajajte 1 minuto.

Vaja za tekače: Twist z veliko pilates žogo

Kako pravilno izvajate posamezno vajo, preverite v videu: 

 Preberite še: 6 top vaj, ki jih naredite na dan počitka 

 

 

Sorodni članki

25-minutni trening za pospešeno porabo kalorij

Nekaterih prepričanj se je težko znebiti in eno izmed njih pravi, da se maščobe najhitreje topi z aerobnimi vajami, kot je tek. Ni vam treba ure in ure brusiti podplatov na...

Krožni trening za čvrsto zadnjico

4 preproste vaje za čvrsto zadnjico, ki jih dobro poznate. Le da tokrat dodajamo malo intenzivnosti.

Video: Vaje za čvrsto jedro

Vaj na žogi je veliko, predstavljam vam le krajši izbor tistih, pri katerih je poudarek na krepitvi vašega jedra.
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

7 vprašanj, ki si jih zastavite, če težko zaspite

Vsak večer ista zgodba – pred televizorjem ali ob knjigi začnete kinkati. Včasih vas preko dneva nakopičena utrujenost ujame že pri večerji. Odpravite se v posteljo … In potem ste nenadoma popolnoma budni.
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri