skleca

Tek (po brezpotjih) prinaša številne prednosti. Lahko pa privede tudi do bolečin v kolkih, kolenih ali gležnjih. Predvsem na račun drže. Zato poskrbite, da boste okrepili celo telo. Dvakrat na teden v trening vključite naslednje vaje za hitrejši tek.

Krepilne vaje za hitrejši tek lahko naredite kot samostojni trening na dan počitka (3 do 4 kroge) ali kot ogrevanje pred tekom (1 krog).

Na koncu članka vse vaje za hitrejši tek predstavljene tudi v videu.

Stopanje na klop

Stopite pred klop, stol ali drugo višjo podlago in nanjo postavite desno stopalo. Desno koleno naj bo nekoliko višje od vašega desnega boka. Težo prenesite na nogo na klopi in se počasi dvignite. Nato počasi in kontrolirno stopite z levo nogo nazaj na tla.

Naredite 5 do 10 ponovitev z vsako nogo.

Izpadni korak nazaj z drsnikom

Vzemite drsnik ali brisačko in stopite nanjo z desno nogo. Počasi naredite izpadni korak nazaj. Teža je na peti leve noge, noge, ki je spredaj. Vrnite se v začetni položaj.

Naredite 10 do 12 ponovitev z vsako nogo.

Vaja za boke

Postavite se na vse štiri in levo nogo iztegnite nazaj. Nato jo pokrčite, pritegnite in zaokrožite ter jo ponovno iztegnite nazaj.

Naredite 3 do 4 ponovitve z eno nogo.

Dviganje na pete

Stopala postavite v širino bokov in se dvigajte na pete. Vajo izvjajte povezano.

Naredite 20 ponovitev.

Poteg elastike

Elastiko privežite na drog nad sabo in jo primite z obema rokama. Začetni položaj: palec je obrnjen navzdol, roke so iztegnjene. Elastiko pritegnite k obrazu, pri čemer držite komolce visoko.

Naredite 12 do 15 ponovitev.

Skleca z dvigom dlani

Postavite se v položaj za skleco: telo tvori ravno linijo od pet do glave, dlani so v položaju pod rameni. Počasi se spustite v spodnji položaj sklece, se popolnoma ulezite, za sekundo dvignite dlani in stisnite skupaj lopatici. Nato se spet divgnite v začetni položaj.

Naredite 12 do 15 ponovitev.

Vir: Runner's World

Priporočamo tudi:

Ste pravkar odtekli nekaj kilometrov? Privoščite si enega od teh prigrizkov

In preverite, ali bi si morali za dodatno energijo v kavo dodati surovo jajce?

Sorodni članki

VIDEO: Kratka vadba z elastiko, s katero boste okrepili praktično vse mišice

Kratek program vaj, ki si jih lahko ogledate v videu, izvajate s preprostim rekvizitom - elastiko. Z vajami pa boste okrepili praktično vse mišične skupine.

Vaje za zadnjico

Preproste vaje, s katerimi boste zlahka okrepili mišice zadnjice.

Če želite okrepiti trebušne mišice, je to vaja, ki jo morate vključiti

Plank (deska) je ena boljših vaj, če želite okrepiti zgornji del telesa, predvsem jedro. Tokrat vam predstavljamo različico ... Ki bo vaše trebušne mišice resnično spravila k delu.
Izbor uredništva

Gremo na jesenski tekaški tabor!

Oktobra v sodelovanju z Akademskim atletskim društvom Slovan pripravljamo nepozaben tekaški konec tedna! Dobimo se v...

Več...

7 opozorilnih znakov, da ne poslušate svojega srca

Preverite, ali ste zares sposobni poslušati sebe?

Več...

FOTO: 7 vaj, s katerimi boste telo spravili v odlično formo

S temi sedmimi vajami lahko spravite telo v odlično formo. Ni vam treba porabiti več kot 10 minut na dan, ne potrebujete nobene...

Več...
Najbolj brane vsebine

8 skrivnosti nasmejanih in pozitivnih ljudi

Prava sreča in pozitivnost pride z vsakodnevnimi dejanji, z majhnimi koraki in z našo notranjo naravnanostjo. Ni lahek podvig, a je mogoč. Poglejmo si, kako. 
Več...

5 zmotnih prepričanj o zdravi prehrani športnikov

Toliko diet, modnih “prehranskih” muh in zdravih smernic preplavlja splet in družbena omrežja. Kako vedeti, kaj drži in kaj ne?
Več...

Zakaj nas sončna svetloba utrudi?

Poležavanje na ležalniku ob bazenu ne moremo ravno primerjati s HIIT treningom, a nas vseeno utrudi. Zakaj? 
Več...

Kakšno škodo vam povzroča visok krvni tlak? (+ kako ga odpraviti po naravni poti)

Visok krvni tlak je resno zdravstveno stanje, ki bi mu morali nameniti več pozornosti, saj v nekaterih primerih lahko resno ogroža življenje.
Več...

Zakaj sanjamo in zakaj nas mučijo nočne more?

Ste se kdaj spraševali, zakaj sploh sanjamo in kako to vpliva na nas? To smo raziskovali v nadaljevanju. 
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri