Idealno bi bilo, da bi našli prijatelja, ki je malo bolje fizično pripravljen od vas. Tako bo vadba z njim vedno izziv. Kadar se na tek odpravite s počasnejšim partnerjem za vadbo, pa upoštevajte nekaj napotkov.

Slika 1/5

Osredotočite se na tehniko teka

Kadar se osredotočate na pravilno tehniko teka, avtomatsko tečete počasneje, saj morate spremljati gibanje telesa, držo, zamahovanje rok, premikanje stopal. To bo prišlo prav vašemu prijatelju, ki bo lahko držal tempo z vami, vi pa boste naredili majhne spremembe, ki vam bodo pomagale pri izboljšanju športnega nastopa. Pozorni bodite na:

- zamahovanje z rokami - komolce potiskajte nazaj ob telesu

- držo - raven hrbet, ramena potisnjena nazaj

- trebuh - napete trebušne mišice (če tega ne počnete, čutite bolečino v spodnjem delu hrbta)

- zvok, ko stopalo udari ob tla - teči morate lahkotno, da se vas skoraj ne bo slišalo

profimedia

Preverite tudi: 

Sorodni članki

5 nasvetov, kako uživati v teku (tudi pozimi)

V telovadnici ali naravi - pri teku morate vedno uživati. S temi nasveti se sprostite in za trenutek pozabite na potenje ter zadihanost.

Kako postati hitrejši tekač?

Za vse, ki vam ni dovolj zgolj to, da tečete, ampak bi radi v teku tudi napredovali, je tu nekaj nasvetov, ki vam lahko pridejo prav.

5 načinov, kako premagati največje mentalne ovire pri vadbi

Običajno je največja ovira, ki preprečuje, da bi dosegali boljše rezultate, le v vaši glavi. Znebite se teh izgovorov in začnite uživati v gibanju.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri