plank-z-iztegom-roke

Po zahtevnih in malo manj zahtevnih tekaških treningih potrebuje telo počitek. Izkoristite proste dni za naslednjih šest vaj.

Počitek je prav tako pomemben kot sam trening. Tako poskrbimo za obnovo in izgradnjo mišičnega tkiva ter s tem za boljši napredek. Brez počitka bi prej ali slej občutili vsesplošno utrujenost, prav kmalu bi bila slabša tudi zmogljivost in napredek.

Počitek seveda ne pomeni le ležanje na kavču, za regeneracijo je pomemben tudi aktiven počitek – namesto napornega, intenzivnega tekaškega treninga ali daljšega teka opravite nizko intenzivno aktivnost, kot je na primer joga, ali krepilne vaje.

Aktiven počitek

Naslednje vaje (pravilno izvedbo posamezne vaje si poglejte v videu na koncu članka) bodo poskrbele za boljšo cirkulacijo, sproščene mišice in manj bolečin po treningih. Do trikrat na teden jih izvajajte na dan počitka ali jih vključite, ko imate krajši in nizko intenziven trening. Celoten krog vaj ponovite dvakrat.

1. Drsalec

Vajo izvajajte 30 sekund v počasnem tempu.

Drsalec

2. Izpadni korak nazaj

Vajo izvajajte 1 minuto z izmenjavanjem nog. 

Izpadni korak nazaj

3. Hoja v počepu

Vajo izvajajte 45 sekund. Približno dvakrat v vsako smer.

Hoja v počepu

4. Deska z iztegom roke

Vajo izvajajte 1 minuto. Približno 3-krat z vsako roko.

Deska z iztegom roke

5. Plezalec

Vajo izvajajte 1 minuto.

Plezalec

6. Pajek

Vajo izvajajte 1 minuto z izmenjavanjem nog.

Spider man

Pravilna izvedba posamezne vaje

Vir: www.runnersworld.com

Preberite še: 15 skrivnosti, ki jih poznajo samo tekači

Sorodni članki

4 treningi za hitro porabo maščob

Če bi radi v kratkem času porabili nekaj več kalorij in se znebili občutka polnosti, se lotite intervalov. Štiri (vsak traja le nekaj minut) smo pripravili mi.

10 skrivnosti preventive pred tekaškimi poškodbami

Tekači o poškodbah ponavadi razmišljajo, ko so že poškodovani. No, mi vas poskušamo prepričati, da na poškodbe pomislite, še preden se pojavijo. Tu je nekaj odličnih preventivnih nasvetov.

Trening z ročkami za celotno telo

Za vadbo celega telesa lahko uporabljate le en par ročk. Rezultat - počitka zaradi menjavanja uteži in naprav med vajami ni, kar poveča porabo kalorij in maščob med vadbo.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri