Čeprav veliko tekačev nerado opravi še kakšen trening za moč, so ti nujno potrebni za napredek. Z vajami boste izboljšali hitrost in vzdržljivost, kar boste kmalu opazili pri boljših rezultatih.

Slika 1/4

1. Skok na škatlo

Pripravite škatlo ali drugo visoko podlago, ki jo najdete v fitnesu (prilagodite jo svoji višini ali se o tem posvetujte s trenerjem).

Začnite v položaju za počep. Ko ste pripravljeni, se odrinite in skočite na škatlo tako, da pristanete v enakem položaju. Zravnajte se in skočite s škatle. Naredite 10 poskokov in ponovitve prilagodite glede na svojo fizično pripravljenost.

2. Visok poskok

Stojte zravnano. Ko ste pripravljeni, se odrinite in med skokom kolena potisnite čim bližje prsnemu košu. Naredite 10 visokih poskokov na mestu.

profimedia

Preberite tudi: 

Sorodni članki

Video: Vaje za moč za tekače 2. del

Tekači, saj veste, da so vaje za moč pomembne! Ekipa trenerjev tek.si je pripravila nov sklop vaj z različnimi težavnostnimi različicami.

3 preverjeni načini, kako postati boljši tekač

Preverite, kako lahko izboljšate svoj tek in zaključite z boljšim rezultatom ter (zelo verjetno) z manj poškodbami.
None

Večja utež za večjo hitrost

Katera vrsta treninga za moč je najprimernejša za tekače? Program vadbe za noge z velikimi težami je kratkoročno očitno učinkovitejši od klasičnih vaj za…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri