10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

2 stvari, ki jih nujno potrebujete za ohranjanje telesne teže in mišične mase

2 stvari, ki jih nujno potrebujete za ohranjanje telesne teže in mišične mase (foto: profimedia) profimedia
6. 11. 2019 Promocijsko sporočilo

V jesenskem in zimskem času naše telo skladišči energijo, si nabira novih moči in se pripravlja na spomladansko aktivnost. Z zadostnim počitkom, ustrezno mero gibanja in uravnoteženo prehrano mu lahko pomagamo, da ostane v ravnovesju in uspešno kljubuje mrazu, prehladom ter krajšim dnevom, zaradi katerih smo pogosto še bolj utrujeni kot sicer.

Zalogo energije in vitaminov telesu zagotovimo z živili, ki vsebujejo dobre maščobe in imajo visoko vsebnost beljakovin. Te nam lahko pomagajo tudi pri ohranjanju primerne telesne teže, saj pospešijo presnovo, povečajo občutek sitosti in prispevajo k ohranjanju mišične mase. 

Prihranite energijo in čas s hitrimi, a kakovostnimi obroki

Priprava uravnoteženih obrokov, ki bodo poskrbeli za naše dobro počutje in zdravje, ne zahteva nujno zapletenih receptov in večurne priprave. Danes vse težje najdemo čas za počitek in kakovostne obroke, zato je pomembno, da si tudi kuhanje kar najbolj poenostavimo. Ena najbolj znanih zagovornic preprostih, hitrih in zdravih jedi je gotovo mlada kulinarična navdušenka Ana Žontar Kristanc, ki na svojem blogu Anina kuhinja razkriva pravo bogastvo enostavnih receptov. Na njenem jedilniku so stalnica ribe, ki jim je tokrat dala vlogo v okusnem, okrepčilnem obroku za hladnejše dni.

rio mare (promocijsko gradivo)

Anine čičerikine testenine z grahom in tunino na cvetačnem pireju so odlična ideja za preprosto, lahko in izjemno hranljivo kosilo, po katerem si boste prste obliznili brez strahu, da bi bili kasneje utrujeni. Klasične testenine je namreč nadomestila s testeninami iz čičerike, ki ne vsebujejo moke in imajo visok delež beljakovin. Jed vas bo nasitila in obnovila vaše zaloge energije, priprava pa vam ne bo vzela več kot 20 minut.

V spodnjem videu spoznajte Anin recept ter na koncu preverite nasvete certificirane nutricionistke Mojce Cepuš. Razkrila bo, zakaj je nabor sestavin v receptu idealen za vsakogar, še zlasti pa za bolj aktivne ljudi.

Ana je v receptu uporabila tunino Rio Mare Leggero, ki ima 60 % manj maščob in je tako odličen zaveznik za vse, ki si želijo biti v formi in zaživeti lahkotno, ne da bi se s tem odpovedali dobremu okusu. Kot ugotavlja Mojca, pa je jed zaradi kombinacije ribjih in drugih beljakovin odlična ne le za športnike, temveč za ohranjanje mišične mase pri vseh starostnih skupinah.

rio mare promocijski material

Celoten recept za čičerikine testenine z grahom in tunino na cvetačnem pireju je Ana objavila na svojem blogu Anina kuhinja. Za več receptov z izdelki Rio Mare pa pridno spremljajte blog www.aninakuhinja.si, spletno stran www.riomare.si in Facebook stran www.facebook.com/Rio.Mare.Slovenija.

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri