Vitalni v poletje

Danes bomo še malo bolj izklesali naše trebušne mišice.

60-dnevni izziv s Hano Verdev - Vitalni v poletje: 20. trening

Sedaj je napredek zagotovo že viden, kajne? Za resnično dobre rezultate pa je potrebno vztrajati. Zato nadaljujejmo s 7. treningom za trebušne mišice. Tokrat ne potrebujete za izvajanje vaj nič drugega kot udobna oblačila in blazino. 

Vaje, ki jih boste izvajali:
  1. Deska - prenos noge proti dlani s poskokom
  2. Spust pokrčenih nog iz leve na desno stran
  3. Dvig boka na stran (statično) in izmeničen dvig roke v zrak
  4. Upogib trupa - "kolo"
  5. Leže na trebuhu - sočasen dvig trupa in kolen od tal

So vaje še pretežke?

Na voljo imate treninge iz preteklih tednov - od lažjih do težjih.

Treningi za trebušne mišice:

Ste se izzivu pravkar pridružili?

Bolje pozno kot nikoli! Najbolje pa, da z vajami pričnete kar na začetku in nato nadaljujete, saj se vaje stopnjujejo.

Trening za trebušne mišice (1.teden)

Vsi ostali treningi (za noge in zadnjico ter zgornji del telesa) in številni uporabni nasveti vas čakajo v naši rubriki.

Koliko ponovitev?

Napotki

Objavite fotografijo na Instagramu ali Twitterju in prejmite nagrado

Fotografirajte vaš napredek ali trening s Hano in označite #vitalnivpoletje na Twitterju ali Instagramu. Z malo sreče boste prejeli Lidlovo košarico zdravih živil. Žrebamo vsak teden.

Da bo bolj zabavno, pa lahko še vedno k izzivu povabite tudi vaše družinske člane ali prijatelje.

Prijave so še vedno odprte na povezavi TUKAJ.

Sorodni članki

Izziv s Hano Verdev: Vaje za trebušne mišice (6. teden)

Poletje je že resnično pred vrati in vsak trening nam koristi, da bomo vanj vstopili telesno pripravljeni. Zato je krepitev trebušnih mišic več kot dobrodošla. 

Izziv s Hano Verdev: Vaje za trebušne mišice (5. teden)

Če želite čvrste trebušne mišice, današnjega treninga ne smete izpustiti. 

Izziv s Hano Verdev: Vaje za zgornji del telesa (5. teden)

Hana vam je zopet pripravila malce težji trening za zgornji del telesa. Sprejmete izziv?
Najbolj brane vsebine

Bi morali za viden napredek trenirati vsak dan?

Koliko vadbe je pravzaprav potrebno za dobre rezultate, ali ko se na primer pripravljate na športno tekmovanje ali želite izboljšati svoj najboljši čas?
Več...

V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak

Nekatere stvari so univerzalne, tisti mali užitki v katerih lahko uživamo vsak dan. Vendar astrologi pravijo, da bi se morali v letu 2019 preizkusiti tudi v naslednjih hobijih oz. izzivih.
Več...

Strategija, ki jo uporabite, če vam otrok nesramno ugovarja in odgovarja

Za otroka je povsem normalno, da gre skozi različne faze, tudi skozi fazo trme in tisto, v kateri testira potrpljenje staršev z nesramnim ugovarjanjem ali kričanjem.
Več...

5 zahrbtnih razlogov, zaradi katerih jeste več, kot bi si želeli

Naučite se, kako spet prevzeti nadzor nad svojim življenjem.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri