To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

S 3 preprostimi razteznimi vajami do boljšega počutja

S 3 preprostimi razteznimi vajami do boljšega počutja (foto: Danijel Čančarević) Danijel Čančarević
27. 5. 2016

Preverite, zakaj je dobro, da delamo vaje za raztezanje.

Z razteznimi vajami ohranjamo in izboljšamo gibljivost, ki je ena izmed ključnih gibalnih sposobnosti, saj hkrati predstavlja pogoj in odlično izhodišče za razvoj in izražanje vseh ostalih sposobnosti.

Z vajami pa vplivamo tudi na splošno dobro počutje, z njimi dosežemo določeno stopnjo mišične sproščenosti, zmanjšamo možnost poškodb ...

Osebna trenerka Hana Verdev predlaga 3 preproste vaje

Vztrajanje v položaju raztezanja naj bi trajalo med 10-30 sekund, pri tem moramo posamično vztrajanje v raztegu večkrat ponoviti.

Med posameznimi ponovitvami so odmori za sprostitev običajno vsaj dvakrat daljši od vztrajanja v položaju raztezanja.

Pri izvajanju razteznih vaj je dobro paziti na pravilno pozicijo telesa, pozornost usmerimo na mišico, ki jo raztezamo in razteg uskladimo z umirjenim dihanjem.

Vaja 1: Razteg zadnjih stegenskih mišic

Raztezne vaje: Razteg mišic zadnjice

Vaja 2: Razteg zadnjičnih mišic

Raztezne vaje: Razteg notranjih stegenskih mišic

Vaja 3: Razteg notranjih stegenskih mišic
Raztezne vaje: Razteg zadnjih stegenskih mišic

Značke: raztezne vaje

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri