Vztrajajmo skupaj!
Življenje je nenehno zasledovanje ciljev. S pomočjo dobre volje, truda in vztrajnosti bomo manjše in večje cilje dosegli navkljub vsem oviram. Pridruži se vseslovenskemu gibanju #vztrajam, kajti skupaj smo močnejši!

PRIHODNOST STE VI! SKB, partner projekta #vztrajam

Tek je čudovita rekreacija, ki ne vpliva blagodejno le na telo, ampak tudi na dušo. Zmigaj se s kavča in pojdi z nami na tek!

Pridruži se
sprehod-gozd-zima

Foto: Profimedia

Ni vse v hrani, tudi gibanje je nepogrešljiv delček mozaika pri raztrupljanju in vzpostavljanju zdravja! 

Dokazano je, da gibanje spodbuja presnovo in stabilizira krvni obtok, pa tudi preusmerja pozornost od hrane. Torej, samo zdravo prehranjevanje ni dovolj, če ob tem cel dan sedimo na kavču ali za računalnikom!

Gibanje + svež zrak

Preden odhitiš v telovadnico ali fitnes naj te opomnimo, da je najbolj pomembno, da si vzameš dovolj časa za sproščanje. Ta lahko poteka v obliki sprehodov oziroma v umirjeni telesni aktivnosti. Predvsem je pomembno, da se tvoje telo in tudi tvoja duša sproščata nekje v naravi in ne samo v zaprtem prostoru. Najbolje nekje v gozdu, travniku, dvorišču, igrišču … V zimskem času so to lahko sprehodi, lažji pohodi, smučanje ... Svež zrak je namreč pri gibanju nujen za dosego najboljšega učinka.

Kako do motivacije za gibanje? 

Najpomembnejša pri gibanju je, vsaj na začetku, motivacija. Kako in kje jo vendarle dobiti? Morda ti pri tem pomagajo zgodbe drugih. V teh zimskim dneh si zvečer vzemi čas in poglej katerega izmed filmov spodaj. Morda ti spremenijo življenje!

Poglej si vsaj dva filma s spodnjega seznama:

·         Hidden Figures

·         Run, Fatboy, Run

·          Breaking Away

·         Million Dollar Baby

·         Wild

·         Lion

·         Hector and The Search for Happiness

Plank izziv

Lahko pa sprejmeš naš izziv in svoje telo popolnoma preoblikuješ v enem mesecu.

No, pravzaprav v 28 dneh. izziv je namenjen začetnikom in vsem tistim, ki si želijo preoblikovati svoje telo in se na ta način vpeljati v svet vadbe. 

Najprej plank izvajaš 20 sekund dnevno, po 28 dneh pa končaš pri 4-ih minutah. Tvoj napredek v vzdržljivosti ter čvrstosti bo izjemen. 4 minute planka namreč niso nikakršen mačji kašelj. Plank od tebe zahteva udeležbo vseh mišic v telesu.

28-dnevni plank izziv:

  1. dan : 20 sekund
  2. dan : 20 sekund
  3. dan : 30 sekund
  4. dan: 30 sekund
  5. dan : 40 sekund
  6. dan : Odmor
  7. dan: 45 sekund
  8. dan: 45 sekund
  9. dan: 60 sekund
  10. dan : 60 sekund
  11. dan: 60 sekund
  12. dan: 90 sekund
  13. dan: Odmor
  14. dan: 90 sekund
  15. dan: 90 sekund
  16. dan: 120 sekund
  17. dan: 120 sekund
  18. dan: 150 sekund
  19. dan: Odmor
  20. dan: 150 sekund
  21. dan: 150 sekund
  22. dan: 180 sekund
  23. dan: 180 sekund
  24. dan: 210 sekund
  25. dan: Odmor
  26. dan: 210 sekund
  27. dan: 240 sekund
  28. dan: Kolikor dolgo lahko

Kako pa ti skrbiš za dovolj gibanja? Pokaži nam na družabnih omrežjih pod oznako #vztrajam.

#vztrajam motiviramo 1. marec 2018

Prijavi se na e-novice!

Enkrat tedensko v svoj e-nabiralnik prejmi zgodbe navdiha, motivacijske nasvete in najboljše #vztrajam objave minulega tedna.