Veseli december je čas praznovanj, druženj, razmišljanj, sanjarjenj in priprav na novo leto. Poslovimo se od starega leta skupaj!

Pridruži se nam pri odštevanju do novega leta. Prejemaj nasvete, izpolnuj koledar ter se poteguj za nagrade.

Sodeluj
marusa2b

Foto: Danijel Čančarević

Pred prihajajočim oktobrskim ljubljanskim maratonom smo z našo #vztrajam ambasadorko Marušo Mišmaš posneli še en video, v katerem Maruša pokaže, katere vaje priporoča za moč in stabilizacijo.

Vaje za moč in stabilizacijo izvajamo zato, da ojačamo mišice, ki nam omogočajo tekaške gibe. Tako smo lahko hitrejši in vzdržljivejši, hkrati pa preprečujemo poškodbe.

V videu si poglej vaje, ki so Marušine najljubše in jih redno izvaja v sklopu svojega treninga.

Vaje za moč in stabilizacijo so:

  • stranski korak z elastiko
  • počep na eni nogi
  • izpadni korak
  • vzponi na prste
  • plank
  • spiderman plank
  • bočni plank
  • hrbtni plank
  • trebušne vaje
  • hrbtni plank 2

Vaje lahko delajo seveda vsi, ki želijo svoje telo ojačati in stabilizirati, izredno priporočljive pa so ravno za tiste, ki se pripravljajo na maraton. Pa srečno na maratonu!

#vztrajam motivacija 8. oktober 2018

Prijavi se na e-novice!

Enkrat tedensko v svoj e-nabiralnik prejmi zgodbe navdiha, motivacijske nasvete in najboljše #vztrajam objave minulega tedna.