»Uživam, ko tečem. Tudi ko čutim strah na ovirah, ko se pojavijo poškodbe in bi se lahko smilila sama sebi, vem, zakaj #vztrajam, zakaj treniram in tečem.« Maruša Mišmaš

Vztrajaš tudi ti?
Na družabnih omrežjih deli svoje #vztrajam trenutke in bodi v navdih tudi ti. Skupaj smo močnejši!

Sodeluj
marusa2b

Foto: Danijel Čančarević

Pred prihajajočim oktobrskim ljubljanskim maratonom smo z našo #vztrajam ambasadorko Marušo Mišmaš posneli še en video, v katerem Maruša pokaže, katere vaje priporoča za moč in stabilizacijo.

Vaje za moč in stabilizacijo izvajamo zato, da ojačamo mišice, ki nam omogočajo tekaške gibe. Tako smo lahko hitrejši in vzdržljivejši, hkrati pa preprečujemo poškodbe.

V videu si poglej vaje, ki so Marušine najljubše in jih redno izvaja v sklopu svojega treninga.

Vaje za moč in stabilizacijo so:

  • stranski korak z elastiko
  • počep na eni nogi
  • izpadni korak
  • vzponi na prste
  • plank
  • spiderman plank
  • bočni plank
  • hrbtni plank
  • trebušne vaje
  • hrbtni plank 2

Vaje lahko delajo seveda vsi, ki želijo svoje telo ojačati in stabilizirati, izredno priporočljive pa so ravno za tiste, ki se pripravljajo na maraton. Pa srečno na maratonu!

#vztrajam motivacija 8. oktober 2018

Prijavi se na e-novice!

Enkrat tedensko v svoj e-nabiralnik prejmi zgodbe navdiha, motivacijske nasvete in najboljše #vztrajam objave minulega tedna.

Želim prejemati tudi e-novice Aktivni.si
Strinjam se s splošnimi pogoji sodelovanja.