Vztrajajmo skupaj!
Življenje je nenehno zasledovanje ciljev. S pomočjo dobre volje, truda in vztrajnosti bomo manjše in večje cilje dosegli navkljub vsem oviram. Pridruži se vseslovenskemu gibanju #vztrajam, kajti skupaj smo močnejši!

PRIHODNOST STE VI! SKB, partner projekta #vztrajam

Tek je čudovita rekreacija, ki ne vpliva blagodejno le na telo, ampak tudi na dušo. Zmigaj se s kavča in pojdi z nami na tek!

Pridruži se
shutterstock_466217729_m

Nekateri počitek vzamejo resno in v času dopusta in počitnic s fizično aktivnostjo ne pretiravajo. A to ne pomeni, da se ne morejo ukvarjati s svojimi hobiji, interesi in zanimanjem! Prav nasprotno! Intenzivno počivanje je lahko prav zabavno.

Raziskave kažejo, da ni dobrega zdravja ter kakovostnega življenja brez psihičnega blagostanja. Pri izbiri hobijev je namreč pomembno, da vključimo tudi aktivnosti, ki nam pomagajo predvsem do boljšega psihičnega zdravja oziroma počutja.

Izberi hobi, v katerem uživaš!

Kljub temu da tvoji hobiji, zanimanja in interesi ne zahtevajo posebnega napora, pa je vseeno pri tem najbolj pomembno, da pri njih uživaš

Knjige in filmi

Eden od takih hobijev je branje knjig. Svetujemo ti, da v času svetovnega prvenstva v počivanju posežeš raje po bolj preprosti zvrsti, kjer ti ne bo treba preveč razmišljati. Lahko pa si ogledaš kak film. Priporočamo ti komedije, ki so nadvse dobrodošle v poletnih dneh.

Pisanje

Morda bi ti prijalo pisanje? S pisanjem lahko med drugim tudi zelo izboljšamo spomin. Prav tako zmanjšamo negativen vpliv stresa na naše telo in ublažimo težave s spanjem. Za nekatere je pisanje tudi soočanje s travmatičnimi dogodki, ki so jih doživeli v svojem življenju. Lahko se odločiš za osebno oziroma izpovedno pisanje, ki je lahko kar v obliki dnevnika, ali pa za povsem fiktivne zgodbe.

Skrb za živali

Eden bolj primernih hobijev zate je posvojitev živali. Skrb za žival ti bo izjemno koristila. Skrb za živali sicer vključuje nekaj fizične aktivnosti, a brez skrbi, ne bo nič preveč napornega. Znano je, da imajo skrbniki živali manj težav s srcem, povišanim krvnim tlakom in tudi holesterolom.

Sedaj pa poglejmo, katerih pet aktivnosti te čaka v prvem tednu Svetovnega prvenstva v počivanju.

Predlagane aktivnosti prvega tedna Svetovnega prvenstva v počivanju:

  1. PREBERI KNJIGO DO KONCA!


    Vemo, da rad/a bereš in da imaš verjetno načeto vsaj eno od knjig, ki si jih morda začel/a brati že nekaj mesecev nazaj. Sedaj je skrajni čas, da jo prebereš do konca. V resnici nimaš izbire, saj si na prvenstvu. Knjigo MORAŠ prebrati do konca. 

  2. POBARVAJ POBARVANKO ZA ODRASLE!


    Ta naloga se nam zdi izjemno prisrčna in mikavna. Zagotovo je tudi tebi. Kaj lahko še bolj sprošča, kot barvanje pobarvanke?! In to za odrasle. Doma poišči svoje najljubše barvice ali voščenke in kar prični z delom. Naj bo pobarvanka čim bolj obsežna, da boš na prvenstvu osvojil/a čim več točk.

  3. IGRAJ IGRICE!


    Gotovo si se še kako razveselil/a ob tej nalogi. Igranje igric je širok pojem. Lahko jih igraš na računalniku ali na telefonu in še kje. Izberi si nekaj najljubših in prični z igranjem.

  4. REŠUJ KRIŽANKE!


    Zagotovo imaš doma kar nekaj revij ali časopisov s celega leta. V njih je zagotovo še vse polno nerešenih križank, ki jih čez leto nisi imel/a časa rešiti. Sedaj jih moraš rešiti prav vse. V primeru, da doma nimaš nobene je čas, da se odpraviš v prvo trafiko ter kupiš revijo s križankami. Navdušile te bodo.

  5. PREBERI SVOJO NAJLJUBŠKO PRAVLJICO IZ OTROŠTVA!


    Ne dvomimo v to, da imaš nadvse rad/a tudi pravljice. Zagotovo imaš tudi svojo najljubšo iz otroštva. Te mika, da bi jo na glas ali potiho prebral/a še enkrat? Seveda te. In sedaj je čas, ko jo moraš, saj je to ena od nalog našega prvenstva.

Torej, naj se svetovno tekmovanje v počivanju začne s temi petimi aktivnostmi. Ko jih opraviš, pa jih še dokumentiraj in objavi na svojih družabnih omrežjih. Ne pozabi jih označiti z #vztrajam, da jih bomo lahko videli!

#vztrajam motiviramo 6. avgust 2018

Prijavi se na e-novice!

Enkrat tedensko v svoj e-nabiralnik prejmi zgodbe navdiha, motivacijske nasvete in najboljše #vztrajam objave minulega tedna.