Zdrav kot riba

Postavimo temelje zdravemu načinu življenja!

#zdravkotriba

Zdrav kot riba

Postavimo temelje zdravemu načinu življenja!

#zdravkotriba.

fitnes-izziv-dan-11

Enajsti dan našega izziva nas čaka krožni trening.

Za ogrevanje naredite vaje za mobilnost:
  • Priteg kolena - 5 ponovitev z vsako nogo
  • 4ka - 10 ponovitev z vsako nogo
  • W v V - 10 ponovitev
  • Priteg pete k zadnjici z odmikom in primikom - 5 ponovitev z vsako nogo
  • Mačka - 10 ponovitev
  • Potiskanje zidu - 15 sekund z vsako nogo

Krožni trening

Kako poteka: ker je vadba krožna, po vsaki opravljeni seriji vaje takoj nadaljujete z izvedbo naslednje vaje. Ko končate z vsemi petimi vajami, naredite daljši počitek in nadaljujete z drugo serijo.

Začetniki naredite: 3 serije - 25 sekund izvajate vajo - 10 sekund počivate. Odmor med serijami največ 90 sekund

Ostali naredite: 3 serije - 30 sekund izvajate vajo - 10 sekund počivate. Odmor med serijami naječ 60 sekund.

Vaje:
  • Dvig bokov statično z izmeničnim dvigom noge
  • Stranski dvig nog v leži na boku
  • Počep
  • W v V stoje ob steni
  • Srednji skiping

Ali spijete dovolj vode?

Redna hidracija je nadvse pomembna za zdravje in pravilno delovanje telesa. Tudi, ko zunaj ni vroče. Voda med drugim preko krvi oskrbuje celice s hranili in kisikom ter odplavlja odpadne snovi. Dehidracija pa vpliva tudi na športni rezultat.

Zato vedno poskrbite, da boste spili dovolj vode. Tista, ki ne vsebuje dodanih sladkorjev in drugih škodljivih snovi, je najboljše. Še boljša pa je voda z okusom, ki si jo pripravite sami.

Preverite: 11 pomembnih znakov, da premalo pijete 

Nekaj tekočine pa lahko telesu zagotovimo tudi s hrano. Na primer s solato.

Toliko vode vsebujejo naslednja živila:

  • Kumarice vsebujejo 96% vode.
  • Bučke vsebujejo 95% vode.
  • Paradižnik je sestavljen iz 94% vode.
  • V ananasu je 87% vode.
  • Lubenico sestavlja 92% vode.
  • V jagodah najdemo 92% vode.
Ali ste vedeli?

Skušina solata je praktičen ribji prigrizek, pripravljen iz zelenjave, paradižnikove omake in koščkov najboljše skuše. Primeren pa za vse, ki jih preganja čas, a jim hkrati ni vseeno za zdravje in težo. Skušina solata se lahko uživa samostojno, s kruhom, odlična pa je tudi vmešana v različne seže pripravljene solate.

Sorodni članki

28-dnevni fitnes izziv: 9. DAN

Nov teden, novi izzivi. Drugi test je za nami, zdaj pa s polno paro naprej. Danes vas že čaka nov trening.

28-dnevni fitnes izziv: 18. DAN

Ste pripravljeni na nov dan? Danes imamo krožni trening in dodajamo serije. Ja, bližamo se koncu in vse bolj bomo izzvali naše mišice.

28-dnevni fitnes izziv: 16. DAN (+ Triki, ki vam bodo pomagali skozi najtežje trenutke pri vadbi)

Pravijo, da med tretjim in četrtim tednom z redno vadbo odneha največ ljudi. Ampak mi nismo med njimi, je tako? Smo že čez polovico našega 28-dnevnega izziva in zdaj se bomo…
Najbolj brane vsebine

To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti

Vsakdo, ki je kdaj žaloval za izgub­ljeno ljubeznijo, ve, kolikšna je lahko bolečina. Vendar se nekatera srca hitreje zacelijo in upajo poskusiti ponovno. 6 astroloških znamenj pa je še posebej nagnjenih k sindromu zlomljenega srca, ki jim preprečuje, da bi se znova podali na ljubezensko potovanje.
Več...

3 razlogi, zakaj moški zapusti žensko, ki jo ljubi

Da bi moški zapustil žensko, ki jo ljubi? Zdi se skoraj nemogoče, kajne? Mar ne bi naredil vse na svetu, da bi obstal ob njej?
Več...

V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak

Nekatere stvari so univerzalne, tisti mali užitki v katerih lahko uživamo vsak dan. Vendar astrologi pravijo, da bi se morali v letu 2019 preizkusiti tudi v naslednjih hobijih oz. izzivih.
Več...

3 vprašanja, ki vam bodo pomagala najti smisel v življenju

Dobro je, če ugotovimo, kaj je tisto, kar je nam (in ne drugim) pomembno. Kaj je tisto, zaradi česar naše srce bije hitreje. 
Več...

10 najbolj podcenjenih nevarnosti v partnerskem odnosu

Največje nevarnosti so tiste, ki jih kot take sploh ne prepoznamo. Toda brez strahu: tudi tem se da elegantno izogniti.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri